HET gaat helemaal mis

Hoi allemaal,
Ik heb laatst voor het eerst sex gehad met mn vriend, zoals je van de eerste x kan verwachten liep het niet helemaal op rolletjes. Hij ging er eerst niet in, durende de daad ging ie er steeds uit, we kwamen beide niet en op een gegeven moment verloor hij zijn erectie dus zijn we naar gestopt. Maakt niet heel veel uit want het was de eerste x. De 2e X was eigenlijk nog erger, het conddom brak 2 X en op een gegeven moment ging hij er weer niet en, en het bleef gewoon niet lukken. Of we doen iets fout maar mijn vriend komt echt gewoon niet want we zijn echt lang door gegaan. ik vind dat best kut voor hem. kunnen jullie helpen met al deze problemen? Alvast bedankt

Vervelend dat het niet helemaal op rolletjes liep allemaal. Hoort er helaas gewoon bij, oefening baart kunst!
Paar tips van mij:- Probeer niet teveel druk te leggen op dat het perse moet lukken

• Spendeer veel tijd aan voorspel; zoenen, vingeren en aftrekken, misschien pijpen en beffen als jullie dat willen. Maar zorg in ieder geval dat je dus goed ontspannen bent en nat, zodat het daar niet aan kan liggen
  • Als het even niet lukt, geen paniek! Probeer het gewoon later nog een keertje, en probeer je eerst weer te ontspannen.

Er is niks om je druk om te maken! De eerste keren sex is altijd spannend. De truc is ,zoals Automaton zei, om genoeg tijd te besteden aan voorspel. Door de spanning kan het zijn dat je je spieren aan gaat spannen waardoor hij er niet in kan. Het voorspel kan je dus helpen met ontspannen voordat de penetratie begint.
Ontdek samen wat jullie lekker vinden en praat er ook zeker over met elkaar. Misschien ook een tip om glijmiddel te gebruiken?

Heb je wel de goede maat condooms?