Het gaat gewoon niet over.

Ik ben nu al negen maanden verliefd op dezelfde jongen. Ik heb het hem na een halfjaar met veel pijn en moeite verteld, omdat ik dan dacht dat ik het af kon breken. Hij wilde vrienden blijven, wat ik wel zag aankomen. Maar het gaat gewoon niet over. Dat maakt je kapot van binnen, had ik nooit verwacht. Hij zit in mijn klas en hij is ontzettend sportief, waar ik echt van hou. Ik zie hem elke dag en elke keer als ik hem zie voel ik een steek van verdriet door me heen gaan. Ik heb alles geprobeerd, maar ik kan hem nog geen vijf minuten uit mijn hoofd houden…

Dat is wel echt vervelend ! Ik zou het niet weten sorry
Up x

Ik kan me zo identificeren met jouw situatie, aangezien ik 1,5 jaar enorm verliefd ben geweest op dezelfde jongen, en toen ik het hem vertelde voelde hij niks.

Het enige wat je kunt doen is wachten en uitgaan met andere jongens. (Andere jongens = beste geneesmiddel.)

Dankjewel, dat lijkt me ook het beste… :flushed:

Dat is rot :frowning_face: Maar het gaat over, het heeft alleen tijd nodig.

Wat vervelend voor je :sob::muscle:
gelukkig dat hij nog vrienden wou blijven,ik begrijp dat je nog ziels van die jongen houdt maar je moet veder met je leven of je wilt of niet.

alles heeft z’n tijd nodig,als je maar de leuke momenten met hem hebt gedeeld.

ik ben ook heel lang verliefd geweest op dezelfde jongen. Toen ik het eindelijk toe gaf, bleek dat hij mij ook leuk vond. Een dag daarna ging hij op wintersport en leerde hij een nieuw meisje kennen… waarmee hij het wel HEEL gezellig had -__- ik ben er ook enorm lang verdrietig over geweest omdat ik hem zooo leuk vond.

Maar op een gegeven moment heb ik er gewoon heel veel over gepraat met vriendinnen en ben ik weer gaan letten op andere jongens. Dat helpt echt!
Kijk gewoon is naar andere jongens en wie weet is er wel iemand die net zo lief en leuk is, alleen dat je dat nog niet opgemerkt hebt omdat je de hele tijd met je hoofd bij een ander zat:)!
Succes!xxx

Het gevoel ging bij mij inderdaad pas weg toen ik een andere jongens ontmoette.

Dankjewel, ik zal het proberen! <3

Ik voel je meis, erg rot inderdaad :sob::muscle:

Je wilt hem niet hard genoeg vergeten. Verbreek contact. Al het contact.

Zolang je stiekem nog blijft hopen, geraak je er nooit overheen.