Het gaat de slechte kant op..

Ik ik ik ehm… Ik weet niet wat het is de laatste tijd. Ik zit niet lekker in mijn vel, haal lage cijfers, weet met iedereen ruzie te maken en ik voel me continu ziek. Weet iemand wat dit is?

Waarschijnlijk komt het door de kortere dagen/winterperiode. :sob::muscle:

Winterdipje? Komt wel weer goed, ik ken het. Je mag me altijd noten. :sob::muscle:

:sob::muscle:

Heb je stress?

waarom staat dit bij onzin

^ ik dijk inderdaad dat dit bij lifestyle moet.
OT: winterdipje, stress pubertijd het kan van alles zijn! als het maar niet te lang duurt! :sob::muscle:

Even je hart uitstorten bij iemand kan al helpen (moeder, tante, buurvrouw, goede vriendin)

hahaha pubertijd is ook wel goed gevonden ja

Waarschijnlijk de combinatie puberteit en winterdipje zoals genoemd. Hebben heel veel mensen last van rond deze tijd. Probeer jezelf ontspanning te gunnen en ga je er niet te druk om maken… dan komt het waarschijnlijk van zelf goed, maak het jezelf niet moeilijker en maak het niet erger door er constant mee bezig te zijn, dan ga je het jezelf ‘aanpraten’.

succes :kissing:

Als het pas de laatste maanden is, zou het goed een winter of herfst dipje kunnen zijn.
Gewoon veel naar buiten de frisse lucht opzoeken. Niet binnen gaan sippen in ieder geval.x

Doe je wel genoeg leuke dingen waar je energie van krijgt?