het gaat altijd mis!

ikheb een beetje een probleem,
dit jaar heb ik bijna iets gehad met 2 jongens
(niet tegelijk ;3), maar steeds ging
dat na een tijdje mis, met de eerste ‘L’ kreeg ik ruzie,
dat gaat nu al wel
weer iets beter maartog
en met de 2e ‘N’ had ik afgesproken,
maar toen was ik ineens zn type niet.
ik begin nu echt te denken dat het aan mij licht
ikweet dat ik nu een beetje als dramaqueen overkom,
maar ik zit er best mee. vooral omdat ik allebij die
jongens nogsteeds leuk vind.
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet,
ik begin echt te denken dat het aan mij licht, dat ik
afstotelijk ben ofzo
xx

Bekijk het zo, als die jongens bij jou weggingen ofzo, dan zijn ze zoiezo al niet ‘de ware’ zegmaar.
Uiteindelijk is er vast wel een jongen die echt bij je blijft er waarmee alles goed loopt ! Dus gewoon kwestie van afwachten op de juiste boy. Hoe stom het ook kan zijn. En je moet niet gaan veranderen voor een jongen, als hij jou niet leuk vind om wie je bent, nou pech dan. Ooit komt er iemand die je wel leuk vind zoals je bent.

het gaat heus neit altijd mis het is 2 x misgegaan

tewijl de meeste voor ze de waren vinde denk wel 8 x mis gaan

en ergens is er ook wel eentje die bij jou past zelf bijde grootste debiele pas iemand:P

Wauw ik heb precies hetzelfde o.o
Alleen had ik bij de eerste geen ruzie, maar gewoon weg geen contact meer…
En die eerste heette ook L.
Creepy.
Ik weet hoe jeje voelt, want zo voel ik me namelijk ook.
Alleen ik heb de ‘hoop’ bij #2 nog niet opgegeven. Hij gaf me onbewust valse hoop en vond me uiteindelijk niet leuk. Maar wat niet is kan nog komen denk ik dan… Misschien is dat bij jou ook zo? Wat bij mij erg hielp; net op het moment toen ik het hoorde datie me niet leukleuk vond, oke ik voelde me heel erg kut [nog steeds wel maar oke] ik had het contact niet verbroken en praatte gewoon nog met hem op msn etc. en dat doe ik nog steeds. Blijf jezelf ondanks je weet dat hij je niet leuk vind; doe gewoon hetzelfde als voorheen. Dan voel jeje ook minder kut :wink:
Hopelijk helpt het =)

Hij heet geen Leroy tog? :$:$

maar met die 2e was het heel raar, op donderdag leerde ik hem kennen, en toen was het de heletijd, van je ja bent me typ enzo
en toen de dag erna vrijdag hadde we afgesproken, nouja ik helemaal in de wolken, en toen s’avonds was het ineens van je je bent me typ niet echt
ikhelemaal verdrietig enzo, en heel af en toe praat ik nog wel met hem, maar dat is ook alles
xx

ik ken je probleem ik heb in aantal jaar een paar crushes gehad, maar ook steeds ging het mis. ik snap hoe je je voelt! je hebt het gevoel dat het aan jou ligt en bent bang dat het nooit meer zal lukken?
ik kon er ook niet echt tegen, maar al mijn vrienden hebben gezegt dat ik nooit moet opgeven en dat mijn tijd ook nog komt.
en ik kan je beloven die komt er echt!
het ligt niet aan jou, die jongens kunnen waarschijnlijk niet z’n geweldige meid aan!

-

Het ligt niet aan jou, N is gewoon een sukkel die je valse hoop gaf.
En die eerste kan ik niet over oordelen aangezien ik niet weet waar jullie allemaal ruzie over kregen. :stuck_out_tongue:

zeer herkenbaar (helaas)
tijdje geleden ging ik ook even met een jongen (2maandofzo)
en het was zoooo leuk altijd met hem. -vond ik-
maar hij wist niet wat hij wilde enzo. hij wilde niks vast
en nu heeft hij een vaste relatie, met eenander ;(
it hurts. i still like him :[
nu ben ik echt bang dat ik zoiets nooit weer vind eigelijk ;$