het foute pad

Dag meisjes ! Ik zit al een paar jaar met hetzelfde probleem … er is een jongen E. waar ik van het 1ste jaar al mee in de klas zit . Ik heb 2 jaar met E. in de klas gezeten maar nu is het al het 2de jaar zonder hem. Van de 1ste keer dat ik hem zag, had ik iets speciaals met hem ! We kwamen echt goed overeeneen na een hele tijd heb ik hem gezeft dat hij voor mij meer dan een vriend was ! Sinsdien is hij toegeklapt ! Nu 3 jaa later hebben we niet meer dezelfde ‘relatie’ als dat we toen hadden . Maar als ik hem zie voel ik me toch nog altijd heel licht worden ! Maar sinds een half jaar heeft hij foute vrienden en rookt hij ! Hij drinkt ook meer en meer . Ik voel me zo machteloos maar ik ga eraan kapot want ik ken hem goed en hij is niet zo iemand ! Help wat moet ik doen ??

Wacht even, jullie hebben geen contact meer omdat jij verliefd was en hij niet? Dan zou ik me er niet mee bemoeien

Probeer met hem te praten, vertel hem dat je hem ziet veranderen en dat je dat eng vindt of het er niet mee eens bent.
Niet aanvallend, want mensen veranderen gewoon, maar gewoon dat je je zorgen maakt.