Het Feestjes-topic

Aangezien straks de examenuitslag er is, veel mensen jarig zijn of gewoon zomaar een feestje. Hier het feestjestopic.

Plaats hier alle leuke feest ideen, van spelletjes, thema’s tot drankjes.
Drop gewoon alles wat je wilt weten, vragen, ideen. alles.

Handig! (:
Aangezien iedereen nu in de feestjes tijd zit ja haha.

haha ja :grinning: lang leven de feestjes

Handig topic :grinning:

Ideeën, trouwens (:

Wat ook altijd leuk is om te doen is singstar, misschien beetje genant eerst maar als iedereen gewoon vrolijk meedoet is het harstikke leuk

ik hou na de examen een tuinfeest voor al mijn schoolvrienden en vriendinnen!!!
dus tips zijn wel welkom:P
xx

Ik ging eerst een prinsessen marathon houden met vriendinnen =D We hadden prinsessen-disney-films & prinsessen champagne =D Super leuk gehe =P

Moet je gewoon beetje tegen het einde van ‘t feestje dan is iedereen beetje dronken :’)

En ik raad ook aan als je alcohol neemt, niet teveel, stem het echt af op de hoeveelheid personen erkomen. want als iedereen loopt te kotsen is het niet meer echt leuk…

Partytent, goede DJ, hoge tafels, lekkere hapjes en veel drankjes
:grinning::D:D

wat ideetjes voor een verjaardag :
-barbecuen/gourmetten
-film kijken
-kletsen
-wiien of singstar etc.
-high tea
-twister
-zwemmen/watergevecht^^/kanoen
-survivallen
-uit eten
-workshop volgen

Feeeestjes<3
maar wel minder leuk als je geen alcohol meer mag drinken :frowning_face:
hehe, als je een feestje geeft, moet je sowieso kipnuggets en partysnacks hebben, aangeschoten mensen zijn altijd hongerig(A)

Oe survivallen is ook een leuk idee joh!

Verder zou ik er ook rekening mee houden dat als je wilt dat mensen dansen dat vaak niet gebeurd

Uppje

FEESTJE !

Ik heb áltijd, dat ik het hele jaar dingen weet om te vragen als cadeautjes of feest ideeën, en als ik dan jarig ben of het is sinterklaas ofzo dan weet ik niks meer :cold_sweat:

up. & let’s party
:villagepe

haha dat heb ik ook! maar als je iets te binnen schiet, gewoon meteen posten! :stuck_out_tongue:

Ik word 4 juni 15 jaar, ik ga mijn verjaardag alleen later vieren ivm de toetsweek. Ik wil graag iets originelers doen dan een slaapfeestje ofzo, dit doe ik namelijk al ieder jaar…

Heeft er nog iemand tips?

een groot tuinfeest? met bbq?

Het stomme is trouwens dat ik al wel weet wat ik volgend jaar wil doen (als ik 16 word). Ik wil dan namelijk iets speciaals doen, dus wil ik dan met een grote groep mensen naar een soort afgelegen strandje hier in de buurt gaan. Dan kunnen we daar zwemmen, bbqen, een kampvuur maken, etc…

Er is daar serieus niemand, dus dat vind ik toch wel een ideale plek voor een beachparty!