Het Expeditie Robinson spel #2

Heyhey!
Op mijn vorige account, Fashionista, had ik een nieuw spelletje bedacht. Het heet: EXPEDITIE ROBINSON SPEL! Het spel is helaas niet afgemaakt in verband met school & andere gebeurtenissen, dus hier is dan een nieuw deel! Expeditie Robinson spel nummero deux.

Voor de mensen die niet weten hoe het spel werkt, hier is de uitleg:
Aan dit spel kunnen maar liefst 10 meiden meedoen. Het is de bedoeling dat er elke dag een vraag of raadsel wordt beantwoord. DE VRAAG MAG ALLEEN BEANTWOORD WORDEN DOOR DE MEIDEN DIE MEEDOEN! Het antwoord moet naar mij worden ge note. Degene die het antwoord goed hebben gaan meteen door naar de volgende ronde. Als je het antwoord NIET goed hebt, wordt je naam in FRUITMACHINE gegooid. Daarmee bepaal ik wie er wel en wie er niet door zijn. Het kan ook zijn dat er een eilandraad komt. Dan moeten de deelnemers in een Note stemmen wie zij eruit willen hebben. Dat wordt dus anoniem gedaan!

Regels:

• Alleen de meiden die meedoen mogen vragen beantwoorden! Verpest de sfeer niet door het antwoord hier op het topic te geven zodat alle deelnemers het kunnen lezen.
  • Als je niet reageert wordt je naam rechtstreeks in FRUITMACHINE gegooid.
  • Zorg ervoor dat je elke dag bereikbaar bent op Girlscene. Mocht je op een dag niet kunnen moet je het melden in een reactie!
  • Geen vervelden reacties als je uit het spel ligt! Dat verpest de sfeer.
  • Als je eruit ligt wordt je naam uit de lijst verwijderd, die hier onder wordt aangegeven!

Deelnemers:
1 Eloquence.
2 Alegria
3 WoodWolf
4 Lullaby
5 Christina
6
7
8
9
10

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden en heel heel heel veel plezier & succes, meiden!

REAGEER ALS JE MEE WIL DOEN

Kan dit niet beter bij Contests?

Ik doe mee :grin:

ah ik zou echt willen meedoen maar ik ben niet elke dag op gs

Super leuk dat jullie mee willen doen :slightly_smiling_face:

@creative ik vond het zelf beter hier bij passen, haha!

Ah super jammer! Sorry!

Ik wil wel meedoen

Ik wil ook wel meedoen!

Ik wil wel meedoen.

Leeeuk! Nog een paar, guys, kom op! :hugs: