Het Examen

Ja ja ik zit in de week van het examen zullen wel meerdere mensen zijn.

Ik ging met volle moet het examen in tot dat ik op een dag het berghok in ging en met veel geweld opstond en mijn hoofd keihard stootte. Mijn broer hoorde de knal op zijn kamer met zijn muziek aan. En nu is er geconstateerd dat ik een hersenschudding heb. En dan net in het examen -.-
Echt weer een Lisa actie, ik heb vandaag tekenen gehad dat ging denk ik wel goed maar ja morgen Nederlands :open_mouth: En dan moeten we een brief maken en al die hoofdgedachtes dat is wat moeilijker.

Ik vrees voor economie omdat ik er een 5.4 voor staat en een 5.5 moet halen anders zak ik :] En ben er al niet zo goed in. En dan komt die hersenschudding er nu nog bij.

Ik moet nu dus rustig liggen op de bank en kan verder niet leren hoop echt dat het over een paar dagen weg is maar heb er al 3 dagen last van :[.

En hoe staat jullie er voor in het examen/school jaar?

Volgens mij zijn hier al zo’n 10.000 topics over. Even de zoekmachine gebruiken?

alhoewel ik zelf ook examen moet doen, wordt ik er toch wel een beetje gek van dat iedereen een examentopic aanmaakt… zoekfunctie!

Oh dus zijn er meer examen topics met iemand die een hersenschudding heeft wat toevallig

Hahahaha. XD

ik heb gister theorie tekenen gehad, en daar had ik 40 punten van de 70 voor! en dan hebben mijn ouders en ik heeeeel streng nagekeken:D

en vandaag had ik nederlands, volgens mij is het wel goed gegaan! ik heb alleen de abc vragen nagekeken en daar had ik al 20 punten voor! dus dat zitook wel goed!:slight_smile:

hoe gaat het nu met je hersenschudding?
x