Het ergste wat mijn vriendin ooit heeft gedaan

na 7 jaar vriendschap zegt ze nu dat het beter is om niet meer met elkaar om kan gaan. dat komt omdat ze nog een andere vriendin heeft, die ik niet mag, dat meisje blwot rookt drinkt en gaat alleen maar met turken om.
ik zei nog tegen me vriendin dat ze fout was en haar niet als voorbeeld vriendin had moeten nemen.
eerst wist ik niet dat ze met haar om ging, aangezien mn (niet meer?) vriendin geen andere vrienden had dan alleen mij. ze was altijd een beetje jaloers dat ik er veel meer had, maar ze stond altijd op nr 1 bij mij en dat wist ze ook. maar tog ging ze ook met dat andere meisje om. ik kwam er pas achter toen ze haar ook bff ging noemen.
toen ik een kleine ruzie kreeg met mn vriendin over een krabbel op hyves ofzo. ging die andere vriendin van haar ( die blowt en rookt enzo. ja dr nieuwe bff :l ) er heel erg mee bemoeien en heeft t veel erger gemaakt. en ze loopt heel erg te stoken, sindws ze met die blower omging is ze echt heel erg veranderd, ik kon de vriendin die ik al 7 jaar kende niet meer zien in haar, ze is ook zo afhankelijk van haar geworden. en dat meisje ging ook allemaal shit verhalen over mij vertellen en heel erg stoken… daarom heeft ze dat laatst gezegd dat we beter niet meer met elkaar om kunnen gaan, de ruzie was vorige week gebeurd en 3 dagen geleden heeft ze dat verteld. maar je kan tog niet na een vriendschap van 7 jaar zomaar zeggen dat je niet meer met elkaar om kunt gaan??
ik zit er nogal mee.

Vertel aan haar wat je in die eennalaatste zin zegt? Kijk hoe ze reageert en als ze je niet wil snappen lijkt het me geen goede vriendin,…

ze doet op t internet alsof ze er helemaal niet mee zit enzo. dat ze toen zei op msn dat we geen vrienden meer konden zijn heeft me echt geraakt. maar soms denk ik tog dat ze er ook wel over denkt. maar tog heeft ze het gezegd enzo.

Joh, die van mij was na 15 jaar ook ineens over. Dus het kan wel, en fock dat mens. Als ze dat andere wijf meer vertrouwd dan jou, dan zou ik me niet meer druk maken om die ‘vriendin’.

jaa, mar je kan tog na zon lange vriendschap niet zomaar zegger dat je geen vrienden meer kan zijn dat kan niet, dan zou de vriendschap alleen maar fake zijn en dat was t echt niet

Dus? Niet zo slim om hier zo te zeggen misschien, en héél respectloos

het is tog gewoon ook zo. dus wat nou fout.

Natuurlijk kan dat wel. Maar niet alles duurt eeuwig? Mensen gaan toch uit elkaar, waarom zou dat niet kunnen met vriendschappen?

Wat is er fout aan dat dat meisje met turken omgaat (los van het blowen, roken en drinken he)

Hier stopte ik met lezen.

Ja ik ook :’)

ja, nu lijkt t of ze al die dingen (roken, blowen, drinken) doet omdat ze met ‘turken’ omgaat

Ik snap wel wat je met dat zinnetje probeert te zeggen, maar het komt inderdaad nogal racistisch over. Zoiets is niet bepaald goed voor je imago hier op GS…

[b]Ze gaat gewoon met verkeerde mensen om.

Klaar.[/b]

Je hebt mijn gedachten gelezen, haha.

Nou in rotterdam is t verschil wel groot tussen normale nederlandse jongens of die straathangjongens van turkse afkomst hoor :stuck_out_tongue_closed_eyes:

kwart turkije woont in rotterdam haha, maar alsnog is t fout wat je zei

Nouja, zeg. Ik woon ook in Rotterdam. En niet alle Turken zijn per definitie straatjongeren hoor.
die emoticon die doet 't m.

Had ik maar een plaatje die mijn woede na het lezen van deze post goed kan uitdrukken…

Groot gelijk heeft die vriendin, eerst vond ik het nog zielig.