Het ergste wat ie ooit heeft gezegd ([ex]flow, [ex]vriend)..

Hoi iedereen,

Ik vroeg mij het volgende af:
Wat is het ergste wat je ex-flow, flow, ex-vriend of vriend ooit tegen je gezegd heeft? Wat je hem daarna ook vergeven hebt.
En wat was de reden dat je hem dat vergeven hebt toen?

X

flow?

flow = flirt (:

Pff…niet veel eigenlijk xd

Ik heb geen idee wat een flow is xD Maar ik had ooit een ‘vriendje’ die mij met carnaval een zat smsje stuurde met ‘ik vond het leuker toen we nog vrienden waren’ en daarna 2 weken niet reageerde op mijn smsjes en mailtjes en ik kon niet zomaar langsgaan ofzo. En uiteindelijk pas toen ik hem er naar vroeg, draaide hij er nog steeds om heen! Maar uiteindelijk ging het uit. En we zijn geen vrienden meer geworden xD Al kunnen we wel gewoon met elkaar praten nu, gelukkig.

Toevallig gister had ik “ruzie” met mijn vriend, maar dat heb ik nog niet vergeven. Het was meer hij die mij kwetste tot ik huilde dan ruzie.

Heb m tot nu toe de hele dag genegeerd. Ik heb heel erg problemen met mijn zelfbeeld, krijg hier ook hulp bij en ben daar echt een tijd zwaar de depressie in gegaan. Het is echt iets waar ik 24/7 heel veel last en moeite mee heb. En hij vond het fatsoenlijk om te zeggen dat dat triest is, ik me niet aan moet stellen, me maar moet vermannen en er maar mee om moet gaan want iedereen heeft kutdingen in het leven en ik ben niet speciaal en dat mijn problemen oppervlakkig en dom zijn en hij wel had gedacht dat ik beter dan dat was.

Ben nog nooit zo kwaad en gekwetst geweest. Dat is ook echt in het algemeen het ergste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft. Dat vergeven of niet vergeven is nu nog niet helemaal duidelijk voor mezelf.

Ik ben door mijn moeder in de steek gelaten vroeger…

Ik wilde het een keer uitmaken met mijn (ex) vriend of we hadden ruzie zoiets.
Zegt hij ’ Ga je je moeder achterna?’

OMFG…
Da’s gewoon sneu!
Ik zou zeggen: “Ga jij je vader achterna naar de wallen? Oh wacht, dat doe je al.”

“Je bent wanhopig.” toen ik mn scharrel vertelde dat ik nog niet over mn ex was.

" ga maar met hem, ik vind je echt een ongelovelijke slet"

ik had 2 jaar iets met hem, tot ik erachter kwam dat we eigenlijk altijd ruzie hadden en ik het veel leuker had met een vriend

pfff wat een rottige dingen allemaal! echt vervelend!

Hierbij lijkt dat van mij niks meer:$ een ex zei ooit tegen mij dat ik z’n 1e was, maar achteraf bleek dat hij het al met veel meer meisjes had gedaan… dat was best kwetsend, ik was zoooo boos dat hij me nu nog steeds niet aan durft te kijken, 2,5 jaar later:) hihi

No offense maar om na 2 jaar meteen iemand anders aan de haak te slaan van de een op de andere dag vind ik ook not done. Of liep het niet zo?

Dit zou ik ook echt zwaar lullig en rot vinden

Ik had een keer ruzie met mijn ex over iets en toen riep hij: “Volgens mij ben jij ook hartstikke autistisch!”, waarbij hij doelde op mijn broer die zwaar autistisch is en waar mijn ouders, mijn zusje en ik het vaak zwaar mee hebben. Nou, dat heb ik hem dus nooit vergeven.

En mijn huidige vriend was een keer zijn Facebook aan het checken terwijl ik naast hem zat, klikte toen op het profiel van een meisje uit zijn vriendenlijst, zag dat ze op haar profielfoto met iemand zoende en mompelde toen: “Yeah, I’m over her now.”
Tegen die tijd hadden we al een jaar lang een relatie. Nou, daar ben ik nog even heel verontwaardigd over geworden.

Heel lullig, sterkte met je broer en de situatie thuis!

Mijn ex had me een half jaar voorgelogen dat ik zijn eerste was qua ‘mondwerk.’ Zijn ex en ik mochten elkaar niet, tot ze mij vertelde wat zij met hem heeft gedaan. Zij vertelde alles, de waarheid en dat kon ik waarderen. Het was toen bijna uit gegaan, zij voelde zich schuldig terwijl ik haar heel dankbaar was. Sindsdien zijn we echt hele goede vriendinnen!

We hadden ruzie, deels mijn fout (ik denk soms te makkelijk met bepaalde dingen of ben er te vrij in) Zijn woorden (zo ongeveer):

Wil je nog een keer verkracht worden of zo? Ben je eigenlijk wel verkracht? Ik geloof het niet eens meer!

Zo hé, dat was toch wel heel erg op het randje voor mij.

Hij zei: Jooo. tegen mij (als afscheid) , terwijl hij tegen al zijn meisjesvriendinnen zei: hvj liefje xx<3, Je bent mijn alles, bladiebladieblaah…

Dat deed best pijn. Maar het is niet te vergelijken met andere dingen hier!

Echt opmerkingen of over traumatische dingen of liegen of bedpartners is echt erg, zoiets doe je toch niet?

Dat ik een aandachtshoer ben en alleen sneed voor de aandacht. Dat ik ipv in m’n benen te snijden het de volgende keer goed moest doen en m’n polsen moest nemen.

Wat een ass.

wat een rotzak zeg!