het ergste wat hy heeft gedaan..

wat is het ergste wat jou vriendje jou heeft aangedaan?
heb jij dat hem vergeven, heb je ruzie gekregen?
of was dat het einde van jullie relatie?
en hoe ben je er achter gekomen?

ik snap dat dit misschien best een gevoelig onderwerp is!
daarom moet je ook alleen maar reageren als je daar zin in hebt.

Dat hij zo’n soort bijna relatie had met een ander meisje die ik als een vriendin beschouwde. Maar dat was dan weer wat ik van haar hoorde (zij vond hem leuk). En zijn verhaal was natuurlijk dat het allemaal onzin was. Maar ik vertrouwde haar dus ik ging al van de ergste dingen uit. Maar na heel erg veel ruzie, geschreeuw, gehuil en dingen gooien naar mn vriendje geloofde ik toch zijn kant van het verhaal en begon ik haar te verachten. Uiteindelijk weet ik nog steeds niet wat er precies allemaal is gezegd en blabla. Nu praat ik niet meer tegen haar, kijk ik der niet meer aan en hoop ik ook dat ze voor goed uit mn leven is. Iedereen mag het van mij weten want I don’t care anyway.

Klaar.

dus het is uiteindelijk wel weer goed gekomen, gelukkig maar.
Er zijn onwijs veel mensen die proberen te stoken uit jaloezie
hoe zielig…

Hij maakt af en toe wat opmerkingen, die niet zo goed vallen
Maar eigenlijk is er nog niet iets echt ergs gebeurd, eigenlijk ook nog nooit ruzie gehad XD

Een paar dagen nadat het uit was, kwam hij nog een keer langs, hij zei dat ie toen vroeg weg moest voor een feest ofzo met zijn ouders, maar eigelijk ging hij toen gelijk naar een ander meisje toe, waar hij dan een paar dagen later verkering mee had. We hadden meer dan een jaar verkering…

vreemdgaan op vakantie

maar we zijn nog steeds super goede vrienden. staan altijd nog voor elkaar klaar. gelukkig =)

@ Frappe : jongens zijn inderdaad meestal niet zo subtiel met de dingen die ze zeggen!

Hij ging vreemd… Ik heb het hem vergeven. Met heel erg veel moeite. En nog steeds gebruik ik het tegen hem als ik ruzie met hem heb :stuck_out_tongue: maar hij heeft er heel erg veel spijt van. :’) en zo hoort dat ook.

Me verlaten voor een ander stom wijf.

het uitmaken via sms
zoenen met de halve school terwijl we iets hebben.
zoenen met mn nicht.
niet vergeven, het is uit.

=S Wat een belachelijke kut streek van je nicht…

tsjah, je hebt van die nichten.

achja, ik heb er sindsdien ook niet meer mee gepraat.

Kutopmerkingen maken als ik iets zeg dat mij heel erg intresseert en dat hij zegt; ja… en?
Maar verder, hij is heel erg trouw gelukkig dusjha :slightly_smiling_face:
Vreemdgaan ofzo heeft hij mij nog nooit geflikt.

haaaaahahah.

vreemdgaan :frowning_face: klootzak!

Tot nu toe nog niks, maar als ik merk dat ie weer aan de speed zit ben ik wel flink pissed.
Ik vind het echt te ranzig en vergeleken met een half jaar geleden zag ie er toen gezonder uit dan nu, naja het gaat wel weer de goede kant op iig, hij moest stoppen.

Hij heeft het (huilend) uitgemaakt.
Het is maar één dag uitgeweest, gelukkig.

Ah, hoezo was het dan uit? Wel schattig dat ie moest huilen n_n

hij is vreemd gegaan en heeft ook bij haar ‘geslapen’
hij heeft het me gelukkig zelf verteld, maar als ik eraan denk ga ik nog kapot
dat was echt een dag uit de hel
ik had de nacht dat het gebeurde zelfs nog gedroomt dat hij was vreemd gegaan
en had er nog om zitten lachen met een vriendin
en toen kreeg ik te horen dat het dus echt waas was

ik heb het hem niet vergeven maar we zijn wel samen gebleven
hij ging er kapot aan en ik ook
en we houden van elkaar dus hebben we besloten bijelkaar te blijven
en dat is maar goed ook
want onze relatie is nu super goed en ik kan me geen leven zonder hem voorstellen
en hij ook niet zonder mij, zegt hij vaak genoeg haha
maar als ik dat meisje zie, iedere dag dus op school, wil ik haar nog steeds slaan en krijg ik buikpijn
gelukkig al minder dan in het begin.