Het ergste wat een vriendin ooit gedaan heeft

Holy fuck,
wat een vieze arrogante hoer is het dan!

me in de steek gelaten door een leugen van iemand anders ;S

Zoekfunccccccctie!!!
:confused:
Hij staat gewoon bij lifestyle, goed zoeken ( ": (ik heb geen tijd moet wegwegwegXD)

Mijn (inmiddels niet meer-)vriendin heeft een blog op haar hyves geplaatst met hoe hard ik haar wel niet had laten vallen en dat ik altijd over haar geroddeld heb etc. etc. Ze had een eetstoornis en volgens haar had ik dat aan de hele school verteld. Ik had het aan niemand verteld, zelf niet aan mijn ouders… Verder heeft ze me helemaal zwart lopen maken bij mijn klasgenoten. Gelukkig stonden ze aan mijn kant.

heeeus niet
dat was mijn tweelingzus xD

Achter m’n rug om over me roddelen.
Maar toen ik daar achter kwam zei ik tegen haar dat ze kon oprotten en heb d’r nooit meer gesproken.

Was met haar, dr ouders, dr zusje en een vriendin van dr zusje deze zomer naar Kos.

Dag 2: Kreeg glas in me voet, mega bloeden en pijn, moest naar het ziekenhuis om het eruit te laten halen, had dus niet echt zin meer om uit te gaan en hele nacht lopen. Was ze boos op me omdat ik ‘het ook altijd verpest’.
Dag 4: Ze heeft me laten zitten voor 2 grieken, ik mocht in me eentje terug lopen naar het appartement, had geen sleutel of iets.
Dag 5: Ze is er weer vandoor met die grieken maar dit keer met mijn geld, mijn sigaretten (zéér belangrijk) en niet te vergeten de sleutel met de sleutel waardoor we electriciteit hebben. Kon dus niet de kamer uit en geen tv kijken of iets.
Dag 5 's avonds: Ik pissig, toch maar uitgepraat (moest nog 10 dagen met dr zitten) zijn we uitgegaan. Die grieken waren weg (ze was oh zo verliefd op 1 daarvan dus ze wilde de laatste dag nog met hem zijn, oke prima, uitgepraat, klaar) Zelfde avond ligt ze met een Zweed op het strand te ketsen, mocht ik weer in me eentje naar het appartement lopen.
Dag 9: Ze heeft me beste vriend en 2 andere vriendinnen tegen me op lopen stoken (die nog in Nederland zitten) met allemaal smsjes enzo, wat ik allemaal wel niet fout heb gedaan volgens haar.
Dag 10: Zwaar pissig, heb het eerste vliegtuig terug naar huis gepakt, ook niet zo netjes maargoed, heb bij me ouders en broers nog 2 weken op de camping gezeten en nog nooit zo’n topvakantie gehad daar! :grinning:

Dus dat :stuck_out_tongue:

gezellige vakantie met je vriendin zeg!

Me keihard laten vallen. Omdat ik gebroken had met een andere vriendin, of, nouja, zij met mij, en daardoor vond die vriendin waar ik het eerst over had het blijkbaar nodig de kant te kiezen van die ándere vriendin, en mij totaal buiten te sluiten en uiteindelijk te negeren. Snappen jullie het nog?

als ik eerlijk ben heb ik het ook wel eens over een vriendin bij andere vriendinnen.
dat bedoel ik dan helemaal niet lullig, of om onrust te stoken maar omdat ik me soms aan iets erger en me bijv. afvraag of die ander dat ook heeft.
of als ik vind dat diegene iets moet weten (geen geheim ofzo hoor, dat zou ik nooit doen)

ze was eerst heel goed met een ander meisje, maar die kregen ruzie,
en daar was ze helemaal ‘kapot’ van, dus ik had haar toen een beetje opgevangen enz. dus zei allemaal mailtjes enz. naar mij sturen jij ben echt mijn bff wil je nooit meer kwijt enz. paar weken later stuurt ze een mail dat het weer goed is met dat andere meisje, en laat ze mij keihard vallen, toen kreeg ze daar weer ruzie mee, wil ze weer met mij ‘vriendjes’ worden, forget it girl!

Oh maar dat doe ik ook wel hoor! Maar zij verzon de meest rare dingen over me en probeerde me zwart te maken bij anderen.

We vonden allebei dezelfde jongen leuk die ons ook nog eens allebei evenveel aandacht gaf. Ik wilde niet dat onze vriendschap er onder zou leiden dus zei ik maar: ik zoek wel een andere jongen, jij hebt het al kut genoeg ( stiekum hopende dat ze zou begrijpen dat ik dit alleen maar zei om dat dit na mijn mening een goede vriendin zou zeggen) nou ze wist niet hoe snel ze naar hem toe moest gaan en ze hebben mij allebei de hele avond laten barsten :slightly_smiling_face:
toch werd het tussen hun niks en vond ik een leuke jongen, maar toen dit na een tijdje uit ging kreeg ik te horen: ik vond het helemaal niet leuk dat jij een vriend had. fijn zeg.

Achter m’n rug om roddelen en dan op school doen alsof er niks aan de hand is, maar wel naar een andere vriendin van mijn smsen dat ik raar ben enz. ze kan van mijn het heen en weer krijgen!

Nou het is niet op mij gericht, maar ze doet in het gezicht van mensen altijd super aardig en spontaan, en dan maakt ze die achter hun rug om zowat met de grond gelijk. Ik zelf doe meestal normaal tegen mensen die ik niet zo mag, dus mij vinden ze dan maar gewoon, maar mijn vriendin vinden ze helemaal fantastisch en aardig terwijl die juist vet gemeen is. Ik vind dat fake en daar heb ik een hekel aan.

Bovendien ben ik haar pispaal, en als ik dat zat word dan gaat ze janken en dan ben ik weer de bitch.

Ze hebben mij zovaak verschrikkelijke dingen geflikt.

Maar eigenlijk, hetgene wat mij het meest geraakt heeft is dat mijn Beste Vriendin, die 70 kilometer van me afwoont mijn verjaardag was vergeten. Ons contact was een beetje verwatert, maar alsnog. En een maand later vroeg ik haar er naar, en toen kreeg ik een of ander slap verhaal hoe erg het haar speet en dat ze me nog wou sms’en etc.

oooh dit komt me zooo bekend voor. Alleen ik was alleen met haar op vakantie, we waren met zen tweetjes naar lloret gegaan.

Ik heb bloedarmoede & ik ben ook heel snel moe en daarbij heb ik een knieblessure waar ik nog steeds wel eens last van heb. Dit wist ze allemaal he. Komen we aan in lloret moe van de busreis enzo, 's middags even geslapen omdat we 's avonds opstap wilden gaan. Nou allemaal leuk en aardig maar ik was rond 4 uur 's nachts egt kapot en dat vind ik opzich een prima tijd om richting huis te gaan, vakantie of niet. Was ze al meteen de eerste avond pissig want ik was altijd moe, ja goh?! Tweede avond uitgaan; kreeg ik last van mijn knie ik kon nog amper lopen heeft ze me alleen gelaten in die discotheek voor een jongen die ze 5min kon. Uiteindelijk is ze dan mee terug gegaan naar het hotel maar wel weer met het bijbehorende commentaar dat ik altijd alles voor der verpeste. Alsof ik hetzelf zo leuk vond maar oke.

En egt de 2 dagen erna dat we uitgingen liet ze me steeds alleen met uitgaan en deed ze ook superkut tegen me de heletijd. Nouja de 4de of 5de dag met uitgaan toen ze me alwéeer eens alleen liet met uitgaan had ik er genoeg van en ben ik gewoon terug gegaan naar het hotel, nou toen was ik degene die haar alleen liet, ik was een kutwijf, een heroinehoer, ik kon de *** krijgen en ze hoopte dat ik dood bleef. Dus ik dacht oke, ik ga morgen dus fijn een vlucht naar huis boeken. En zo zat ik 2 dagen later lekker in Nederland bij echte vrienden, bleek dus dat ze vanuit lloret via msn hun probeerde op te stoken tegen mij ( is der niet gelukt overigens :grinning:) en puur omdat haar niet lukte ging ze viavia tegen me zeggen dat ik ging voelen wat wraak was. Nou haar wraak was tot 2x toe slet op mijn raam schrijven, mijn wraak was; naar de politie gaan incl. bewijs natuurlijk (het stond allemaal op der hyves & twitter, zeeer slim) en alle bedreigingen die ze tegenover me had geuit via sms/msn & internet want zo durft ze niet… En als ze nu nog 1 ding doet, gaat de politie erachteraan. Maar mijn pa die dit natuurlijk ook allemaal weet is bevriend met haar pa en die is zooo kwaad geworden ze heeft nu egt zeik thuis, dus toen ik dat hoorde had ik even een lekkerpuh momentje.

Heftig!

mijn ‘o zo lieve’ beste vriendin liet me stikken toen mijn ouders gingen scheiden,
was altijd overal jaloers op, en beeindigde onze 10 jaar lange vriendschap in een mailtje.

maarja, achteraf ben ik er wel blij mee (voor zover je er blij mee kunt zijn xd)
ik ben beter af zonder haar.

Niet echt supererg, maar ik kan me alleen dit herrinneren (niet eens een echte vriendin overigens); Mij allemaal spullen van de Primark voor haar mee laten nemen (kostte nogal wat moeite) om mij vervolgens straal te negeren een dag nadat ik het haar gegeven had.