Het ergste wat een vriendin ooit gedaan heeft

Hallo allemaal.
Ik weet niet zeker of dit topic al bestaat,anders sorry.
Maar ik ben wel benieuwd,
wat het ergste is wat een vriendin ooit bij jou heeft gedaan?

~bij mij;
mijn vriendin had ooit verboden om met een ex-vriendje van me te nemen,
En als ik dat wel zou doen, dat ze dan de vriendschap zou verbreken.~
Ik hoor het graag!

Mij verlinkt aan de directeur waardoor ik strafstudie kreeg.

Maar ik begrijp je zin niet helemaal?

Hehehehehe

Die van mij wiste mijn hoofd uit op mijn lievelingsfoto en zette deze toen op hyves :grinning: lief he, van haar

oe, dat is dus geen vriendin meer hoop ik
Of wel?

bij mij ging het uit met mn ex, en toen ging ze ineens met hem om, en toen werd het zo’n “wij haten Janet” groepje :pensive: en dat vonden ze heel cool,
Ik vond het alleen kinderlijk.

Niet het ergste maar wel lullig
Ik was met mijn ouders een vlucht aan het regelen savonds voor de volgende dag omdat we met spoed naar mijn oma moesten die ineens in coma lag.
Dus ik wist niet of ik nou wel of niet mee mocht met hun daarheen.
Vraagt een vriendin op msn (rond 20:17), hee ga je zo mee chillen met Shar en Muur. Dus ik vragen maar dat mocht dus niet. Had ze blijkbaar al gesmst van ja ik kom misschien met Mar naar jullie (om 20:15).
Terwijl ik het woord misschien nieteens had laten vallen.
Dus ik zo nee het mag niet *uitleggend waarom*
Zegt ze zo: omg wat erg echt superkut voor je! blablabla.
Hoor ik later van dat meisje waar we heen zouden gaan: Ja ik kreeg dit smsje gister: ‘Mar mag weer eens niet hoor pfff :S’

WTF? Je spreekt iets met iemand af zonder dat ik het weet, en dan schuif je de schuld op mij…

Allang niet meer. Daarvoor al niet (meer) maar ze deed het puur om een reactie van me uit te lokken. En oh, die heeft ze gekregen. Jaja.

Ze heeft met een andere vriendin geroddelt over mij. Dat vind ik opzich niet heel erg, maar ze zei tegen die andere vriendin dat ze de opvoeding van mijn ouders heel slecht vind. Echt, wtf? Wie zegt dat nou? Heb er overigens nooit wat over gezegt omdat zij niet weet dat ik weet dat zei het heeft gezegt. En ik heb trouwens hele normale ouders hoor, niks mis met hun en al helemaal niet met hun opvoeding.

wát een bitch.

me als een baksteen laten vallen bij de ingang van een concert toen ik mijn ticket was vergeten >_>

ze zei: sorry maar ik ga niet op je wachten, ik ga gewoon naar binnen hoor…
(oke was heeeel dom van me om dat ding te vergeten, maar ik had niet verwacht dat ze dat zou zeggen)

een ander vriendin zei: vriendschap is veel belangrijker dan een concert…
na die dag heb ik wel geleerd wie mijn vrienden zijn…

Het ergste is denk ik dat mijn toenmalige beste vriendin me heeft gedumpt voor haar vriendje en echt super erg is veranderd qua persoonlijkheid.

Haha, ja. We zijn nog steeds vriendinnen maar dat blijft toch altijd in je achterhoofd zitten als je d’r ziet.

Eh ja, maar als zij veertig euro heeft betaald voor dat concert snap ik het ergens ook wel. Al zou ik je niet zomaar ergens waar je de omgeving iet kent achterlaten, maar als je op een plek bent waar je de weg kent en naar huis kunt… Sorry maar ik zou wrs hetzelfde doen en als een vriendin dat bij mij zou doen zou ik het heel goed snappen.

nja, ik vind het eigelijk ook wel logisch dat ze dat zegt…
Kon je uiteindelijk toch nog naar binnen,of niet?

Mijn verjaardag vergeten! Ik was vorige week woensdag jarig en ik had van een vriendin, die op vakantie was, niet eens een sms’je gehad. En nu is ze weer terug van vakantie en dat heeft ze niet eens laten weten. Oké, het stelt opzich niet zoveel voor, maar ik vind het toch wel lullig. Maar mijn vriendinnen hebben mij nog nooit iets ergs aangedaan, dus ik heb best geluk haha.

Hé, dat was van dat topic, toch?

same here, kontenlikkers.

wacht jij was van dat topic ofniet?
met die lieveke? xD

-

Een relatie begonnen met mijn ex vriendje en een zeeeer goede vriend wat net 3 weken uit is, mij compleet zwart bij hem te hebben gemaakt en vertelt wat voor een tyfus hoer ik ben. Vervolgens het met hem gedaan te hebben en mijn ex vriendje daarna te dumpen met een telefoontje, toen hij op vakantie was met vrienden.