het ergste dat jij al ooit hebt meegemaakt :)

hye, ik heb al vreselijk veel meegemaakt pols gebroken zware hersenschruding verrekingen vinger tussen de deur kneuzingen,…
en hebben jullie ook al dingen meegemaakt vertel het dan hier;)
kusjes marthe

Nounou, dat klinkt niet best,
het ergste wat ik dan mee heb gemaakt is dat ik ooit een keer me sleutelbeen heb gebroken.
maar ik heb onderhand wel zowat al me vingers wel is gekneusd.

Onder een auto terecht komen en dat het dan kantje boord was :stuck_out_tongue:

Aangereden door een scooter, vervolg was een zware hersenschudding…
Maar heb nog nooit iets gebroken.

:flushed:

Bij mij valt het gelukkig wel mee… 1x gebroken pols… en duim tussen de autodeur en een raar stenig voorwerp om mijn teen laten vallen :stuck_out_tongue:

-Aangereden door scooter

• Meer dan 3 keer van de trap gelazert (oke, dat is best grappig al zeg ik het zelf)
  • Twee á drie keer arm uit de kom (en dat is kut =[ )

aangereden door n auto :open_mouth:
gelukkig niks ernstigs! maar ik zie het nog steeds gebeuren in mezelf… zeg maar dat beeld voor me

Niet iets waar ik zomaar met vreemden over ga praten.

Zwaar gekneusde pols, echt heel erg pijnlijk en dat 2 x (volgens mij was hij de 2e keer echt gebroken hoor, maar het was op vakantie en wilde niet moeilijk doen dus verbloemde het maar :frowning_face: )
en een paar keer met volleybal een gekneusde vinger, 2 x zwaargekneusd… auw zo pijnlijk, was midden in een wedstrijd en ik moest gewoon doorspelen want er waren geen wissels :frowning_face: auuuuuuuuuuutsj
kneuzingen doen pijn :stuck_out_tongue:
en 2 jaar lang blaasontsteking terwijl de artsen je niet kunnen helpen en je uitbehandeld verklaren :frowning_face:

ik heb dat ook meegemaakt daarom die zware hersenschuding;) ik heb 3weken in het pikkedonker moeten liggen en geen tv en computer

hmm wel meerdere dingen meegemaakt.
Maar qua ongelukken; Heb vrijdag nog een auto ongeluk gehad, waarbij ik hard geschept werd. Niks ernstigs want ik kwam goed terecht. Alleen super erge spierpijn en nu nog meer last van mn schouders en nek dan dat ik voor het ongeluk al had :pensive:

Agilespais gekneust ( of hoe je dat mag schrijven)
Knie scheefgegroeit!
Er is in me been geknipt !
Tanden eruit geslagen…
en dat was t wel zo’n beetje

idd :]
Maar als het over wat de ergste breuk ofzo was: Met skateboarden ben ik eens gevallen en had ik een open botbreuk. Zelf weet ik er eigenlijk bijna niks meer van.

Uhm… Ik ben een keer met m’n fiets over de kop gegaan omdat ik zo nodig moest kijken of m’n teenslippers nog goed zaten. Gelukkig niks gebroken omdat ik best goed terechtgekomen was en niet midden op de straat ofzo, wel zwaar gekneusde voet.

Er zijn ergere dingen dan verongelukken naar mijn mening?

ongelukjes:
ik keek over de leuning van de trap heen en toen ben 'k met een soort van salto naar beneden op de vloer gevallen. wonder boven wonder had ik niks gebroken.
verder heb ik 1 keer rechts en 2 keer mijn linkerpols gebroken en een keer een botje in mijn voet :expressionless:

Nooit echt erge dingen. Maar wel lachwekkende en op het randje van erg…
Ik was 6, papa vroeg of ik een nagelvijl wou halen. ik ren na boven, klim op een kast en daar boven op mn poppenhuis stond mn manicure set. ik sprong dan altijd vanaf daar op het bed van me ouders… maar nu deed ik dat weer… maar… de deur waaide open ofzo en ik spring daar tegen. met me been in de deurklink (klink stond omhoog omdat ik een jong broertje had) en ik hing daar dus aan die deur… met me been in de klink… schreeuwen… papa komt na boven en tilt me deraf… vet groot gat in me been… heel de klink was derin geweest, in mijn mini beentjes. wonder boven wonder is der niks gebroken of geschreurd toen. en daarna nog leuke dingen meegemaakt int ziekenhuis (lees: zo agressief als ik weet niet wat en dan helemaal in de 7e hemel van de morfine enz)

Idd :pensive:

Ik ben 8 jaar geleden aangereden door een auto, tijd bewusteloos geweest, hersenschudding, zitbeen en schaambeen gebroken, wekenlang plat gelegen waarbij ik niks kon doen (niet lezen, geen tv kijken, bezoek hooguit 5 minuten, enz). Gevolg: m’n IQ is gedaald, m’n hele leven chronische hoofdpijn en concentratiestoornissen.

Helemaal niks! Ja geestelijk wel… maar nooit iets gehad… Ik ben 2x bij de dokter geweest in mn hele leven… Voor de pil en voor een wratje :stuck_out_tongue: