Het enige echte 'Kleurboek voor Volwassenen'

Wat een leuk boek! Zelf kan ik totaal niet tekenen, maar zoiets lijkt me wel gaaf. Moet misschien maar is overwegen het aan te gaan schaffen.

Ik zit ook altijd van: o weer tekenen, maar vind t inderdaad als ik bezig ben nooit leuk door dezelfde reden x’D

Mh ik vind die bloemengevallen niet zo eigenlijk, ik vind alleen die gebouwen echt leuk eigenlijk.

leuk topic! :slightly_smiling_face:
ik heb dit kleurboek van de week cadeau gekregen, ben er erg blij mee!
in het tijdschrift Flow staan ook wel eens kleurplaten voor volwassenen, die heb ik ook wel eens gedaan.

ik ben van plan om een setje goede kleurpotloden te kopen en daarmee in het boek te gaan kleuren :slightly_smiling_face: met stiften wordt het bij mij vaak streperig en mezelf kennende ga ik me daar aan ergeren…

@Lock: er staan ook genoeg van zulke afbeeldingen in, het is een beetje 50/50, maar ik vind beide leuk. :stuck_out_tongue: Kleur ook niet 1 kleurplaat per keer, gewoon 3 ofzo, steeds een beetje.

@triangle: leuk! Post een keer iets als je het af hebt :wink:

Heb er 3 klaar nu :grin:
Waarom draait tinypic alles?:face_with_raised_eyebrow:

Wat gaaf zeg.
Ik zou heel mijn muur ermee beplakken hahah

leuk!!

haha thanks guys!
Dit zijn nog de simpele volgensmij, die anderen worden wel langer werk. ;'p Dit kostte me ook een paar uur…

Die middelste is gaaf Kim!

thnx! ik dacht; hoe fouter de kleuren bij elkaar, hoe leuker hij wordt! :upside_down_face:

Ok, dit is best erg, heb dit topic net pas ontdekt, zag de foto’s en reacties en ben meteen naar bol.com gegaan en hij is nu al besteld… Oops.

Wow wat is dit gaaf. Ik wil dit ook. Vroeger was het altijd zo leuk.

xgoodlifekim die cupcakes en die tweede zijn echt super leuk!

Nieuw setje stiften en dat boek… vanaf 20 euro gratis verzending bij bol.com toch? hahahahh. :grinning: :grinning:

Morgen bestellen :upside_down_face:

Wat ziet hij er leuk uit! Die gaat op mijn verlanglijstje :slightly_smiling_face:

haha super leuk dat iedereen toch zo enthousiast reageert. :stuck_out_tongue_winking_eye:
@WONDERFUL: is inderdaad vanaf 20 / 25 euro geloof ik! haha.
@Lammetje: super leuk toch ^^ je hebt er echt wel plezier van, ik wel iig, tussen het leren door!
@Ritsy: gewoon doen. :upside_down_face:

ik vond hem in de winkel tegen vallen maar nu ik hem hier zie heb ik denk hele leuke plaatjes gemist. : )

heeeeeee jij ook hier :stuck_out_tongue:, jaa precies!

Volgende week vrijdag, aan het einde van mijn toetsweek, doe ik dit boek en nieuwe stiften mezelf cadeau :grinning::smiley: