Het engste moment van je leven !

Zoals de titel al zegt : Wat was het engste moment in jou hele leven ?

weet ik niet
ik denk toen ik zag toen mn oma doodging?

Toen ik weer naar de tandarts moest… :[

aiii :stuck_out_tongue:

ehm… ik denk… toen ik opgesloten zat in een wc in spanje.

Ik stond een keer in de douche, en toen keek ik omhoog, bleek daar een GIGANTISCHE spin te zitten (echt zo’n dikke, zwarte harige.)
Sinds die dag kijk ik altijd de hele douche na voordat ik ga douchen. xD

overval

x

toen ik dacht dat ik een alien zag (haha)

dat is eng xD

Haha x’D

Owh my gosh. dat is zoo eng. Vandaag was er echt zooo’n grote spin aan de rand van ons bad. ik had gwn niks door, tot ik klaar was! ik durfde er gewoon niet meer uit!

Ik weet het niet. Wat ik heel erg eng vond was om een oude vriend in zijn doodskist te zien liggen, onder de blauwe plekken. (zelfmoord) Toen was ik best wel geshockeerd. En daarna lag mijn opa in het ziekenhuis. Was echt een topdag, 7 april 2007. >.< En verder weet ik eigenlijk niks.

ik zal die van mezelf ook ff vertellen ,

ik was alleen thuis, en ik dacht dat er iemand op de bovenverdieping was, want ik hoorde mijn kat heel eng janken en ik hoorde voetstappen en gerommel enzo. ik dacht van ‘ja wat moet ik nu doen ?’ en toen ben ik heel rustig naar de woonkamer gegaan, ik heb mijn mobiel genomen, noodnummer op het scherm, dan heb ik een mes uit de keuken genomen (xD) en ben ik dus naar boven gegaan. Ik met mijn mobiel en dat mes in mijn hand alle kamers afgegaan, en mijn hart kloptte echt vreslijk hard
nouja er was uiteindelijk dus niemand, ik was best opgelucht maar ik stond wel nog te trillen op mijn benen xD

Wat heldhaftig!

Ik een keertje toen ik jonger was… Ik was alleen thuis en hoorde beneden iemand door de gang lopen. Mijn hart klopte als een gek. Maar zo moedig als ik was sloop ik naar beneden met een paspop in m’n armen (jaa, ik dacht dat dat van pas zou komen bij zelfverdediging). Dus ik de trap af met dat ding (ik kon niks zien, zo groot was het) en toen keek ik over het randje van de paspop en zag me ma met een heel verbaasd gezicht in de gang staan. haha.

die van mij :
ik was een keer aan het oppassen op een baby bij vrienden van mijn ouders,
ik had het kindje in bed gelegd en was zelf beneden me huiswerk gaan maken, ik had de babyfoon naast me liggen, het kind was gewoon stil, niks aan de hand.
ineens hoorde ik uit de babyfoon voetstappen en zware stemmen komen. ik schrok me dood en wist niet wat ik moest doen. uiteindelijk ben ik toch met me hart in m’n keel heel langzaam naar boven gelopen, er was niemand en er was ook niets te zien dus ik ging weer naar beneden die ouders van de baby bellen, en die zeiden: ooooh dat hebben we wel vaker de buren hebben ook een baby en soms stoort onze babyfoon met die van hun.
wow wat was dat een opluchting zeg ahaha xd.

Hahaha xD

Omg :astonished:

haha, dies grappig xD

k heb nog nooit echt iets engs meegemaakt maar ik ben snel bang als ik nog maar een geluid hoor als ik alleen ben xD
ohja ik weet iets

ik had toen ik 10 ofzo was eens een barbiepop met een kindje en zo een babywiegje gekregen . en als je dat kindje in die wieg legde en op een knopje drukte dan speelde dat zo een slaap liedje af.
En nu ben ik 13 en speel ik daar dus niet meer mee maar ik heb het nog altijd het ligt nu in de kelder. Ongeveer 1 maand geleden zat ik zo in mijn kamer en er was niemand anders thuis. En ineens hoorde ik dat muziekje ö. Toen was ik echt superbang. Ik stond daar echt te bibberen :stuck_out_tongue:
Ik weet eigelijk nog steeds niet wat het is, maar er was echt niemand thuis. Het klinkt stom, maar toen was ik echt superbang xD

Ik vond het heel erg toen er een spin op mijn been zat in de auto. Gelukkig kneep mijn broer hem in zijn hand fijn en smeet hem uit het raam.

Wat een held(A)

Het was ook heel erg toen mijn ouders de deur uitrenden en mij en mijn broer achterlieten met de zin ‘Daniël is het water ingereden’. Hij was bijna verdronken maar gelukkig heeft hij het overleefd dankzij mijn oom die hem uit de auto haalde. (hij kon de auto niet uit omdat het water de deuren dichtduwde.