het einde? of niet...

okee het zit zo m,n vriend zei laatst (Dinsdag) tegen me dat ie al een tijdje geen zin had in een relatie maar dat ie wel van me houd en zo
z,n zus zegt dat het komt omdat ie het gewoon te druk heeft
maar hij zelf zegt dat ie niet weet waarom
en hij weet ook niet wat ie wilt zei die tegen me
en nu ben ik bang dat hij het uitmaakt en daar spijt van krijgt ,we hebben samen al zoveel meegemaakt dat dat gewoon zonde zou zijn en ik wil hem gewoon niet kwijt want ik hou van hem
hoe laat ik hem inzien dat ie ons niet moet opgeven
?

Really need your help :thinking:

Dat kan je niet, dat moet hij zelf voelen.

Zeg hem dat als hij ruimte nodig hebt, dat je die hem zal geven. Maar dat de relatie meteen beëindigen toch niet hoeft?

pcies. je hoeft niet meteen de relatie te beëindigen. En dat hy tog ook niet doen? hy houd tog van je? en dan uitmaken omdat hy het te druk heeft ofzo?
Come onn…

[i]Als hij niks meer voor je voelt, kun je er toch echt beter mee stoppen. Is voor hem en uiteindelijk voor jou ook beter. Anders ben jij samen met een jongen die niets meer voor je voelt.

Maar ik zou nog ff wachten, misschien zit hij nu gewoon ff niet zo lekker in zijn vel en is het dalijk helemaal anders?[/i]

hoelang hebben jullie al wat?

half jaar

das toch wel wat langer… k denk niet dat jongens over het algemeen zo harteloos zijn als ze al een wat langere relatie hebben dat het zomaar uitmaken omdat ze het te druk hebben…

Je relatie is in het begin gewoon heel nieuw en spannend en na een tijdje (half jaar ongeveer) ben je best gewend aan elkaar. Door gewoon leuke dingen te doen en elkaar niet té vaak te zien bouw je weer spanning op. Dan als je weer met hem heb afgesproken hebben jullie allebei zin om elkaar te zien.

Laat je niet gek maken, mannen zijn net zo wispelturig als vrouwen. Blijf leuke dingen te doen en hou de spanning erin. Begin er niet over wat hij gezegd heeft maar zeg alleen dat als hij ergens mee zit hij het aan je kan vertellen…

Sterkte en succes!

[i]Idd ik heb nu 9 maanden met mijn vriend en nu we elkaar juist minder zien, groeien we veel meer naar elkaar toe.

Laatst stond ook in een boekje, dat je eigk minimaal 1x per maand met je partner moet daten.[/i]

heb ,m nu 2 weken niet gezien
maar ik mis hem wel heel erg en ik wil morgen graag naar hem toe
of is dit niet verstandig?

2weken is al redelijk lang hoor. ik zou t doen, je hoeft niet álleen aan hem te denken. als zn gevoel er niet is, komt dat niet terug als je m 3weken niet ziet ofzo. Tja, het is kut, maar doe gewoon wat jíj voelt; dus afspreken als je hem mist en zo. Als hij dan niets meer voor je voelt, tja… Helaas. Dan ben jij meer waard!

2 weken is idd redelijk lang…

okee hij zei net tegen me op msn , dat hij denkt dat het beter is dat we vrienden blijven maar hij weet het niet zeker

en toen ik vroeg waarom zei hij: omdat ik tijd voor een relatie wil hebben en ik heb nu niet eens meer tijd voor mezelf of voor familie
maar paar maande geleden zagen we elkaar mischien een keer in de 2 dus waarom is dat nu anders?
weet echt niet wat ik moet doen
want wil hem niet verliezenn:S

heb dringend advies nodigg

Als je vrienden blijft verlies je hem niet. Tenzij je er zelf voor kiest om het contact te verwateren.

vooral níet alle redenen gaan opnoemen waarom hij bij je moet blijven, laat hem beslissen. Als hij het niet meer wilt rest jou niets anders te doen dan het te accepteren en proberen goeie vrienden met hem te blijven.