Het E-Book topic.

Sorry als hier al een topic voor is!

Ik vind het zelf heel fijn om op mijn mobiel boeken te lezen, alleen zijn de boeken altijd zo duur om te kopen. Zijn er meisjes die ervaringen hebben met een gratis download site?

Ik zoek eigenlijk van allerlei boeken. Leer boeken, maar ook leesboeken.

Ook vind ik het niet erg als het niet helemaal gratis is, maar als ik op de appstore boeken zoek kosten ze al snel 10 tot 15 euro.

Dus ik zou graag sites/ervaringen horen over (bijna) gratis ebooks!

volgens mij worden deze topics iedere keer afgesloten omdat het illegaal is? note me ff als je wil… ik heb er VEEL op mn pc staan

Wordt idd steeds gesloten, haha. Dit mag niet :").

Oh, maar ik bedoel het niet illegaal of in die richting. Meer sites waar deze boeken gratis worden aangeboden als reclame stunt of iets. En ik ben ook gewoon op zoek naar leuke betaalde ebooks!

Ik heb je genote!

Er is volgensmij een website waar je oudere boeken gratis wkn downloaden. Maar ik heb er ook nog een hoop, dus je kan me altijd noten ^^

Mwja heb zelf niet zon e reader of e-books ik vindhet niet handig en van die 15 euro kun je het boek ook gewoon in de winkel kopen… Heb verder geen idee waar je die dingen koopt. Er bestaan wel download programmas die dat soort dingen hebben, vaak zijn deze betaalt maar wel legaal. ik denk dat je het dan ook wel op je mobiel kan zetten…

Deze topics worden idd steeds gesloten omdat de uitgeverijen bij gs hebben geklaagd maar het is hartstikke makkelijk om via via gewoon bestanden met tientallen boeken te krijgen.