Het duurt zo lang

Hee,

Ik ben nu al 2/3 maanden echt bezig met een jongen. (Ik ken hem al veel langer) Hij is minimaal 1/2 keer bij mij en ik ook 2/3 keer bij hem. Ik ben al mee geweest met een familie diner en al dat soort dingen, maar we hebben nog steeds niks officieels. En daar irriteer ik me aan want zometeen is het weer zon fuckboy. Najah dat zal wel niet maar ik wordt er wel onzeker van. Ik heb hem al meedere keren subtiel aangegeven dat ik er een beetje mee zit. Maar hij ‘lacht’ het een beetje weg.

En ik wil zeg maar ook niet degene zijn die er als eerst over begint. Want vindt dat hij dat hoort te doen. En verlegen is ie echt niet.

Heeft iemand nog tips?

Xx

Als hij er niet over begint als eerste, dan doet hij dat niet, ook niet als jij dat graag wilt. Veel jongens begrijpen subtiele hints niet, dus als je echt wilt dat er iets gebeurt, kan je toch het beste zelf duidelijk zeggen dat je graag iets officieels wilt.
Praat er met hem over, misschien is hij geen fuckboy, maar vindt hij het stiekem gewoon best wel eng. Succes in elk geval!

duurt*

Hahah yeaah, net zo’n taalnazi als ik. :’)

OT: Je zult er zelf over moeten beginnen als je graag wil weten wat jullie nou eigenlijk zijn.

Ho sorry :flushed::flushed:

Ik wilde ook al zeggen dat het duurt was haha

Alleen je hebt zelf ook een mond om te praten en vingers om te typen toch? Het is 2016 het hoeft echt niet allemaal meer vanuit de jongen te komen. Ik heb ook tegen mijn vriend gezegd van hey zijn we nou wel of niet een stel. Hij was gewoon te verlegen om het te vragen dus deed ik het en we zijn inmiddels 8 maanden verder. Dus hoeft absoluut niet te betekenen dat het een fuckboy is.

Waarom zet jij niet de eerste stap? Wees duidelijk wat jij wilt en hoe je je voelt. Het kom vast goed. Good luck xx

:beer: :beer: :beer:

Ik denk dat je niet duidelijk genoeg was, dus zeg heel duidelijk dat je nu niet snapt of het officieel is of niet etc. en of jullie nu bf gf zijn, en als hij het dan weer weglacht, dan heeft hij denk ik de ballen niet… of is hij een fuckboy…