Het duurt me te lang!

Okee, dus ik kom hier maar even binnenvallen want ik weet het niet meer… :cold_sweat:

Vorig jaar ontmoette ik een jongen op school, en die vond mij meteen al wel leuk zei die. Nou begon ik m later ook leuk te vinden, maar omdat we elkaar nog niet goed kenden is het toen niks geworden. Daarna zijn we meer gaan praten, hij is bij mij op karate gekomen en eigenlijk zijn we heel close geworden, ik weet alles van hem en hij van mij. Afgelopen kerst was het opeens over voor hem, zei hij, en in de zomer was t gevoel toch weer terug gekomen. Maar, schijtluizen dat wij zijn is het weer niks geworden…
We zijn zo close en bespreken zo veel dat ik echt niet meer zonder hem kan
Daarna is t gevoel eigenlijk zo gebleven, ik heb 2 keer met hem gezoend maar ik heb het gevoel dat ik er niks mee opschiet! Ik had eigenlijk de hoop al opgegeven en toen kwam hij vanmiddag op whatsapp met: hoe voel je je over ons? Ik heb gezegd dat ik dat liever in rl bespreek.
Dus: Wat nu?! Het duurt nu al meer dan een jaar :pensive:

Nou, dit lijkt me niet zo moeilijk. Het balletje ligt nu bij jou hoor! Dus hup, spreek even met die jongen af en zeg hoe je je over hem voelt. Dan is hij misschien hartstikke blij(want hij whatsappt het niet voor niks) en dan tadaa poef bam daar heb je je actie! :grinning:

Misschien moet ik dat tadaa poef bam even gaan doen :grinning:
Jammer dat het nu toetsweek is…

Gewoon doen!
Ik ben ook op mijn vriendje afgestapt, ik ging gewoon onaangekondigd langs! Hij was alleen niet thuis, domper! Maar heb wel een briefje achtergelaten!
Toen is het balletje gaan rollen & inmiddels bijna 2 jaar samen!

En ik vond het echt ontzettend moeilijk om dit te doen, maar je moet gewoon eventjes je verstand op 0 zetten. Even over die drempel. Ik ben nooit iemand geweest die op een jongen afstapt… Maar ik voelde gewoon dat ik het moest doen omdat ik hem anders misschien nooit meer zou zien… Dan kon ik alleen hopen hem ooit tegen te komen.

Dus toon wat lef & ga ervoor!

Cards on the table of het wordt nooit iets!

Hij snapt er ECHT niks van… Probeer het al een hele tijd duidelijk te maken maar hij snapt het gewoon niet en stuurt hele tegenstrijdige signalen. Misschien morgen maar even naar hem toe, ik heb 1 uurtje toetsen en hij is vrij…

Je kan dat zeker in Rl bespreken,en zeggen hoe jij hier onder voelt.
je wilt toch ook je duidelijk bij hem kwijt,meid zeg waar het op staat en wacht er niet lang er mee.
wees duidelijk wat Jij graag wilt,hoe het nu veder moet.