het drama is compleet

Hoi

Ik heb jullie mening nodig!!! en wat tips als het kan

Vorig jaar na de kerstvakantie kwam er een nieuwe jongen in onze klas. (ik noem hem even max)
Het moment dat ik hem zag was ik verliefd op hem.
Het hele schooljaar hebben we eigenlijk vrij weinig contact gehad.
Alleen af en toe een beetje praten.
Begin schooljaar 2013/2014 veranderde dit.
Het kwam zo uit dat we allebei verplicht huiswerk moesten maken in het opvanglokaal.
We begonnen met praten en het klikte geweldig, Ik had toen een vriend en voelde eigenlijk niks voor max.
Maar we raakten steeds beter bevriend en hadden heel veel lol samen, Ik kon ook geweldig met hem praten.
Ik maakte het uit met mijn vriend omdat ik toch weer verliefd was geworden op max.
De maanden daarna schommelde het met mijn gevoelens maar max en ik waren inmiddels heel erg close geworden.
2 weken geleden zat ik met hem te appen (zoals normaal) en hij zij tegen mij dat hij gevoelens voor me had.
Ik was vreselijk blij en al snel spraken we af.
We hebben toen gezoend enzo en het was geweldig.
Hij vroeg me toen en naa een poosje twijfelen zij ik ja.
Ik twijfelde omdat hij op seksueel gebied al veel verder is dan mij.
Naa een paar dagen zij hij dat hij toch nog heel veel twiijfels had en geen relatie wilde.
Ik was er helemaal kapot van en we kregen ruzie.
We spraken 2 weken niet meer tegen elkaar. Ik was er inmiddels wel een beetje overheen en we begonnen weer tegen elkaar te praten op onze klassenwhatsapp en prive maar het was allemaal heel vriendschappelijk.
Gisteren was hij jarig dus feliciteerde ik hem.
Hij zij toen dat hij me wilde zien enzo.
Ik schrok me eerst rot maar al snel waren we weer aan het whatsappen over hoe graag we bij elkaar wilden zijn.
Toen zij hij dat het hem speet wat er gebeurd was en hoe hij me behandeld had maar hij wilde geen serieuze relatie,
Hij legde dit zo uit::
Hij wilde geen serieuze relatie omdat hij heel veel gezeik en stress thuis heeft ( zijn ouders zijn gescheiden) en dat hijheel veel gezeik op school had. en dat hij daarom niet wilde omdat hij dan niet goed genoeg voor mij zou kunnen zorgen en er niet van zou kunnen genieten.
Dit begreep ik.
Maar toen hebben we dus afgesproken om wel iets te blijven doen omdat hij me niet kwijt wilde en nu gewoon nog niet toe was aan een relatie.
We willen wachten tot het allemaal wat rustiger is
We hebben woensdag afgesproken.
Ik ben nu erg bang dat we iets gaan doen met zoenen enzo en dat het misgaat.
Dat ik spijt krijg of dat we niets krijgen en hij me gewoon gebruikt
Het plan is wel om te zoenen enzo maar om niet al te ver te gaan

Wat moet ik doen?:face_with_raised_eyebrow:

xxxx

Het klinkt onschuldig… denk ik. ik zou gwn afspreken en kijken wat er dan gebeurt, maar niet verder gaan dan zoenen.

Geen relatie maar wel zoenen. Klinkt mij in de oren alsof hij enkel de pleziertjes wilt. Ik denk dat je jezelf moet afvragen in hoeverre jij wat met hem wilt en niet met hem gaan lopen zoenen.

Het plan is om te zoenen? Wat?

waarom zouden jullie geen relatie kunnen hebben?
jij kan hem toch steunen in de moeilijke tijden…

Als jullie zo close waren/zijn dan kan je hem van te voren toch wel zeggen wat hij kan verwachten? Zo ben je duidelijk en kan hij ook niet teleurgesteld zijn want hij weet wat hij kan verwachten.