het "domste reacties in de girlz" topic

hoi hoi,

mijn moeder had laatst de girlz voor mij meegenomen (de fancy was op dus ze had maar iets gepakt) en daar stonden echt dingen in waarvan je denkt: waar slaat dit op. ook iets met dat iemand bang was voor lady gaga :crazy_face:
hebben jullie ook grappige dingen in de girlz gevonden post ze hier
ben benieuwd !!

Bestond zoiets al niet?

Daarom las ik altijd de ElleGirl: geen domme ‘ik heb de piemel van mn vriend gezien, ben ik zwanger?’ vragen.

Maar die tijden zijn voorbij :’’’’<

nee dat was alleen over lady gaga, en op zoekfunctie staat ook niks.

idd! same here… de elle girl was gewoon geweldig.

Ja ik mis de elle girl echt! dat vond ik echt een leuk tijdschrift.

Ik heb vier pagina’s in mijn agenda
en daar staan dan al die vragen in geplakt, of zelf verzonnen x]
Niks te doen in de les denk ik.

Ik had een keer in een Girlz gelezen, dat zo’n meisje van haar moeder haar schaamhaar niet mocht scheren, en dat vond ze heel vervelend, want dan kwam het uit haar broekje en haar vriendinnetjes mochten het wel.

Zo iets vaags was het.

Het zal wel een grap geweest zijn, maar er stond een keer een brief van een meisje die vraagt of je zwanger kon worden van knuffelen. Ik heb me echt dood gelachen, congratulation for the one who wrote it.

De elle girl was het enige tijdschrift waar ik ooit een abonnement op heb willen hebben…

Ghehe er staan daar zulke domme dingen in

Hahaha, dat mensen dat ook echt serieus nemen.

Hier nog een.

ik wil ook elle girl :frowning_face:

ik weet nog wel 1x in de girlz er stond zoiets als dit: ‘’ Ik ben een meisje van 10 en mijn vriendje is 8. Wij willen graag seks, maar hoe moet dat precies? ‘’

KOM OP, JE BENT 10 EN JE VRIENDJE 8 :crazy_face:

Mijn oom misbruikt me in de badkamer terwijl mijn moeder, die hij gedrogeerd heeft, in de woonkamer is .
Is dit normaaaaaal?

Zoiets stond er ook in. Daspasziek :’]

Maar dan uitgebreid en met een heel verhaal erbij enzo xD

Haha ja, vind ik ook!
Nu neem ik altijd de Cosmogirl.

Valt het jullie niet op dat de mode in Hollandse tijdschriften zo kleurrijk en niet te dragen is en dat de mode in Belgische tijdschriften zo donker en eentoning is?

De Fancy vind ik vreselijk qua mode. Al die strikken en knopen en bolletjes… beurk! Precies alsof wij als psychopatische clowns zijn…
En de “fashion” in de Joepie is gericht op Tokio Hotel-fans. Doodskoppen, zwart-rood en andere marginale kledij…

Dus nu neem ik de Cosmogirl.
Let’s start our own magazine.

ik had eindelijk een leuk abonnement, gaan ze stoppen- die grapjasellegirlmevrouwtjes:( Maarja, girlz is echt te kinderachtig voor woorden. Het aparte vond ik altijd nog wel dat bij de kledingdingen het superdeluxe duur was, en dat als de doelgroep vrij jonge meisjes(1e klas, groep 8 etc) is! Schandalig haast.

Er stond ook een keer ( volgens mij deze keer) zoiets van:
‘Een vriend die we allebij leuk vinden wil een trio doen met een vriendin van me. Wij willen dat ook we willen het heel graag maar weten niet hoe het moet’
CosmoGirl is leuker.

Nja kom, daar moet je niet mee lachen :s
Het was een grootvader die een meisje en haar zusje misbruikten toen ze klein waren. Telkens als ze kwamen logeren, betastte hij hen.

Dus als je het hebt over domme vragen, oké, maar om zulke verhalen moet je niet lachen :s