Het doet pijn.

Ik ben weer ongesteld, nu alweer anderhalf jaar verder vanaf de eerste keer.
Ik slik de pil niet. Ik kan het soms aanvoelen wanneer ik het word, want mijn schaamlippen beginnen pijn te doen, vooral mijn linker. Maar ook voel ik dit soms pas na de tweede dag. Fietsen wil dan bijna niet, want dan drukt mijn zadel te veel op mijn gevoelige plek. Is dit normaal, of heb ik wat verkeerds gedaan?

Ohja, het is niet zo dat ik erg heftig ongesteld ben of zo.

Lijkt me dat dat zo hoort eigenlijk.

@Madefiets
Ja, heb jij dat ook dan?

Nee, maar als ik ongesteld wordt/bent is het ook een beetje geïrriteerd.

Dus, in feite doen euhh… jouw schaamlippen ook pijn? :tipping_hand_woman:

Daar heb ik nou echt nog nooit in m’n leven last van gehad, dus ik weet niet of dat wel normaal is?

Nou ja, hehe god wat genant, ik vinger mezelf ook wel gemiddeld 2 a 3 keer per week. Ik heb hier voor de rest, apart van tijdens mijn ongesteldheid, nooit last van. Zou het hier te maken mee kunnen hebben? :grinning_face_with_smiling_eyes:

niet genant hoor,
we zijn hier om elkaar te helpen toch;)

maar verder heb ik hier eigenlijk nooit echt last van, ik zou het niet weten,
misschien toch even aan de dokter vragen?

Dat laatste is een klein probleem. Mijn vader is dokter, en altijd als ik problemen heb ga ik naar hem toe. Ik heb natuurlijk wel een eigen dokter, maar die heb ik nog nooit gezien, weet hoogstens hoe ze heet. Het zou raar zijn als ik OPEENS een afspraak maak, niet? ;o

Ach de meeste mensen hebben wel een of ander kwaaltje als ze ongesteld zijn. Bij mij gaat mijn rechter-verstandskies altijd zeer doen, dus ik zou me niet te veel zorgen maken. Gewoon netjes schoonhouden daar beneden dan is alles goed.

volgens mij is het wel normaal hoor. Ik heb dat iig ook altijd de eerste dag. Dan doen alles daar beneden pijn x’] (buik en doos bedoel ik dan, haha)

Oke fjieuw haha, ben nu wel wat gerust gesteld.

haha mijn rechter hoektand doet ook altijd pijn als ik ongesteld ben haha xD
en idd mijn buik en rug en “doos” doet ook altijd pijn.

zo heeft denk ik bijna iedereen wel wat :stuck_out_tongue:

anders toch gewoon even aan je vader vragen voor de zekerheid. paaaaaaapp is het “normaal” dat mijn schaamlippen heel pijn doen als ik ongesteld ben. ik kan zelfs bijna niet meer fietsen van de pijn :"(

en volgens mij heeft het ook helemaal niks noppes nada te maken dat je jezelf een paar x vingert in de week :slightly_smiling_face:

een doos?

ja je kut. dat hele zaakje (incl. schaamlippen en clitoris) tussen je benen :stuck_out_tongue:

dat ja x’]

Ok, haha

Als ik ongesteld ben kan ik ook amper fietsen omdat het dan zeer doet. Niks om je zorgen over te maken!