mijn vriend probeerd me al sinds een paar maanden te vingeren. dit lukt gwn absoluut niet . het doet ontzettend pijn zelfs 1 vinger. Ik gebruik geen tampons . Ik heb geen idee hoe we dit op moeten lossen en we zitten er allebei wel mee …
In dat topic heb ik idd ook even gekeken , maar zou toch niet zo snel op huisarts afstappen
Mastrubeer je zelf wel eens? Daarmee doel ik op: is je lichaam er van jezelf wel aan gewend?
ook lukt het me zelf niet om een vinger in te brengen
Ik ben al 6 jaar ongesteld en het is me nog nooit gelukt om een tampon erin te krijgen. Het idee op zich al maakt me misselijk.
Ik heb ook al een halfjaar een vriend (waar ik me echt heel goed bij voel) en ik zou ook graag eens seks met hem hebben, echt heel graag. Ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad met seks in het verleden, maar toch lukt het niet om er naar binnen te gaan ‘daar beneden’. Zelfs 1 vinger doet al enorm veel pijn. Het maximum dat er tot nu toe al heeft ingestoken is ongeveer 1 halve vinger (mss zelfs nog iets minder), en zelfs dàt deed al enorm veel pijn bij me. Maar ja, mijn onderste is zowiezo al heel gevoelig van zichzelf. Wanneer ik mijn vinger er probeer in te steken, ga ik liggen en spreid ik mijn benen. Ik heb het ook al rechtstaand geprobeerd. Volgens mij zijn dit de houdingen die toch het makkelijkst zouden moeten zijn, maar toch lukt het niet. Het doet echt wel pijn. Ik probeer het ook altijd met glijmiddel, maar hoe vochtig ik ook mag zijn, het blijft enorm pijnlijk. Ik geef toe dat ik iemand ben die toch wel snel bang heeft om zichzelf pijn te doen, en misschien komt het omdat ik mezelf niet ontspan? Maar hoe graag ik ook zou willen, volledig ontspannen lukt me niet, want ik heb eigenlijk toch wel bang dat ik mezelf daar vanonder pijn zal doen of dat ik in het verkeerde gaatje terecht kom (mijn plasgaatje bijvoorbeeld en dat dit dan per ongeluk scheurt ofzo… :s), misschien vinden anderen dit wel een gekke gedachte, maar ik krijg deze gedachten maar niet uit m’n hoofd. Ik zou zo graag eens kunnen vingeren (zoals iedereen), of me laten vingeren door mijn vriendje (want hij zou dit ook zo graag eens willen), of gewoonweg seks hebben maar het lukt me gewoonweg niet. VOOR ALLE DUIDELIJKHEID : IK BEN NOG MAAGD. (ik weet niet of dit per se belangrijk is), maar ik denk : ookal ben je nog maagd, 1 vinger zou toch moeten lukken, of niet? Nadat ik veel hierover heb opgezocht op internet, begin ik al te denken dat ik vaginisme heb. Ik ben niet zeker. Ik durf toch niet direct naar een huisarts gaan, het idee op zich dat ze gaan zitten ‘keuteren’ in mijn onderste etc… ik krijg er buikpijn van.
Maar ik herken je situatie helemaal en zou ook graag raad willen
^wat khaleesi zegt, de dokter kan beslissen of er een oplossing is. ik heb geen idee…
Ik heb precies hetzelfde, het doet ontzettend pijn