Eigenlijk zou het vandaag precies 4 maanden uit zijn tussen mijn ex en mij na een relatie van 20 maanden. Maar na 2 maanden kwam hij terug en is het 2 weken goed geweest. Na die 2 weken ging het weer uit tussen ons VIA WHATSAPP en hij had ook geen echte reden. Ik denk dat het door zijn vriend komt die mij niet zo mag. Nu 2 maanden later kan ik mezelf er nogsteeds niet overheen zetten. Ik hou zoveel van hem we hadden zoveel dingen afgesproken en alles zou goedkomen zei hij. Alle beloftes zijn verbroken en hij behandelt me alsof ik niks ben. Hij noemt me lelijk en dik, ik trek dit me heel erg aan. Alles wat ik eet word ik misselijk van dus ik eet bijna niks meer, en ja het gaat zelfs zover dat ik mezelf letterlijk pijn ga doen. Ik mis hem zo erg ondanks alles wat hij zegt. Stiekem hoop ik dat het over een paar maanden nog goed komt. Mensen om me heen zeggen dat hij nog wel spijt gaat krijgen omdat ik altijd alles voor hem over had en nooit ruzie zocht, niks… Mensen zeggen tegen hem dat ik de beste vriendin voor hem ben die hij ooit gaat krijgen. Hij heeft me heel veel geflikt maar ik hou ziels veel van hem en ik heb niks aan de mensen die zeggen ‘je kan beter krijgen’. Dat wil ik niet ik wil hem. Hij wordt bijna 14 en zit ook echt in een moeilijke leeftijd dat weet ik. En ja we zijn jong maar het was heel erg serieus. De zomervakantie was zo leuk samen en het maakte ons nog sterker, alles wat hij zei. Maar die nieuwe vriend de mij dus niet mag was er opeens en alles was in 1 klap weg. Ik baal er zo erg van kan iemand mij vertellen wat ik nu het beste kan doen. Hij doet net alsof het hem niks doet en zoekt afleiding bij andere meisjes om mij op te fokken. Hij blijft ook contact zoeken dus vergeten is hij me niet.
Ik voel me zo rot.
Er staat in jouw verhaal dat je niks hebt aan mensen die zeggen dat je beter verdiend, maar toch hebben ze echt wel gelijk! Het is niet normaal dat hij je dik en lelijk noemt, echt niet. Ik denk dat je toch gaat moeten proberen om hem te vergeten, hoe moeilijk dat misschien wel lijkt. Probeer te genieten van het leven en ontspan je, doe leuke dingen met je vrienden. Nu lijkt hij de enige, maar op een dag kom je iemand anders tegen, iemand die wel goed voor je is. Succes ermee!
Dus jij zegt dat er een kans bestaat dat hij het uitmaakt omdat die vriend jou niet mag ofzo? Wat een onzin. Dat zou echt sneu zijn
Hoe moeilijk en onmogelijk het ook lijkt: probeer hem te vergeten. Zoek afleiding en ga dingen doen met je vriendinnen en familie. Meisje, je bent echt de enige niet met liefdesverdriet. Ik zit er momenteel ook midden in dus ik weet hoe je je voelt… En op een dag kom je er wel overheen, het is gewoon heel rot en moeilijk nu… Sterkte <3
// ja de periode dat het weer 2 weken aan was, was die vriend van mening dat ik te veel aandacht vroeg enzo.
Dit + je zegt dat hij bijna 14 wordt… Hoe oud ben jij dan? Je schrijfstijl komt namelijk vrij volwassen over.
Ja, dat vond ik ook al vreemd…
Jou ex wilt volgens mij zijn vriend niet kwijt. Want echte vrienden zeggen niet tegen elkaar wat ze tegen hun vriendin of ex moeten gaan zeggen. En sowieso liegt hij, want als hij jou dik en lelijk noemt, heeft hij dus, al die keren dat hij zei dat hij jou mooi vond, gelogen. Of nu liegt hij omdat hij stoer wilt doen bij zijn vriend. Dus jij kan inderdaad beter krijgen vind ik…
Huh? Waarom denken jullie dat?
Oké, dus je wilt niet dat mensen zeggen dat je beter kan krijgen. Wat moeten mensen dan zeggen? ‘‘Aaah hij heeft je lelijk en dik genoemd? Shit… VECHT VOOR HEM! SNEL! NU!’’, nee natuurlijk zeggen mensen dat niet :bored: .
Ik snap dat je van hem houdt, maar waarom zou je zo’n jongen willen? Je wilt toch juist iemand die van je houdt hoe je bent! Het is lastig, maar je moet je er echt proberen over heen te zetten.
Dat hij je dik en lelijk noemt, zegt hij waarschijnlijk alleen om zich stoer te noemen, of dat te typen en stoer aan zijn vriend te lezen. Hij vindt je heus niet lelijk, anders was hij ook niet ooit een relatie met je aangegaan.
Laat hem met rust, richt je op je vriendinnen, school, werk (?) en geniet van alles om je heen! Want dat kan ook heus zonder hem. Stel dat het over een paar weken weer aan gaat, en weer uit, en weer aan… wil je dat? En hij is nog maar 14, dan is de kans heel klein dat je vanaf die leeftijd voor altijd tot je 100e gelukkig blijft samen, want juist in de pubertijd zijn mensen bezig met dingen ontdekken, gevoelens etc.
Geniet van alles nu, laat je niet kennen en je vooral NIET aan het lijntje houden.