Het doet me pijn.

Ik heb nu enkele maanden erg leuk contact gehad met een jongen van 22. Ik ben zelf 19, bijna 20. We hadden een mooie tijd samen, dingen ondernomen zoals de kermis, naar de flim, samen koken en bleef enkele keren bij hem slapen. De humor was hetzelfde, we hadden dezelfde hobby’s en het ging gewoon perfect. Ook had hij wel de neiging om soms sexuele opmerkingen te maken, niet zo heel vaak maar wel af en toe. We hadden ook sexueel contact, zonder een relatie te hebben. Opzich geen probleem voor mij omdat ik wist dat het goed zat.

Nu ben van Zondag tot Maandag bij hem gebeleven, contant samen geweest en het ging goed. Tot ik hem gisteren nadat ik bij hem was geweest opbelde om te vragen wanneer we nu naar de stad gingen ( omdat hij nog wat dingen moest hebben). Hij gaf aan dat hij het druk had, en dat hij het wel liet weten. Vandaag niets gehoord dus besloot hem te bellen.

HIj gaf aan dat het in zijn ogen geen relatie kon worden, dat hij een fijne tijd heeft gehad en het hierbij wil laten. Wat moet ik nu denken? Ik ben er echt kapot van, hij gaf mij het gevoel wat nooit iemand gegeven heeft. En moet ik accepteren dat het ineens over is? We zouden a.s Zaterdag nog wat doen, om even goed uit elkaar te gaan maar hij gaf aan dat hij ineens op vakantie gaat ( hij heeft hier tegen mij niets van gezegd en beloofde me dat het Zaterdag wel even kon doorgaan). Nu wil hij 7 augustus mij nog even zien om wat dingen nog uit te praten en uit te leggen.

Ik voel me zo kut… zo dubbel en gebruikt. Ik weet het niet, ik weet niet waarom ik dit hier in dit topic schrijf maar ben benieuwd naar jullie meningen.

Jezus! Wat een lul.

Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Maar ik weet wel hoe je je voelt zo iets komt me bekend voor.

Ga je 7 augustus ook met hem afspreken of laat je hem zitten?

Sterkte in iedergeval

Niemand? :frowning_face:

je moet hem vragen waarom dit opeens gebeurd maar ik denk dat je zou moeten afwacht tot 7 aug laat je het ons weten?

woow heftig,
ik zou het echt niet pikken hoor, hoe hij jou behandelt.
je kan alles kwijt hier he, je moet het sowieso met hem uitpraten, ik denk dat je zat vragen hebt die hij moet beantwoorden…?

Ik ga met hem afspreken. Heb net hele verhalen en gedichten met foto’s van ons in een mapje gedaan. Ga ik allemaal voorlezen… :’(

Ik snap de zin 'We zouden a.s Zaterdag nog wat doen, om even goed uit elkaar te gaan maar hij gaf aan dat hij ineens op vakantie gaat ’ niet echt, maar dat terzijde.

Logisch dat je je gebruikt voelt, het is niet normaal om na zo’n lange tijd van leuk en goed contact iemand zomaar aan de kant te zetten. Met als reden dat jullie geen goede relatie kunnen krijgen. Wie heeft het over een relatie dan? Of hebben jullie het daar wel over gehad?
Misschien is hij zwaar verliefd op je, maar is hij bang dat jullie goede vriendschap verpest word als jullie een relatie nemen.

Ik zou 7 augustus met hem afspreken, en dan samen kijken hoe en wat. Hem uitleggen hoe jij er over denkt en dat je er echt mee zit, en het eigenlijk niet normaal vind hoe hij je aan de kant heeft gezet. En ook echt vragen om duidelijkheid.

Sterkte! :slightly_smiling_face:

Hem 7 augustus laten zitten
idd wat een lul:S

Oke. Ik hoop voor je dat hij niet afzegt een dag van te voren.

Jou verhaal doet me denken aan een paar maanden geleden.

A.s Zaterdag zouden we iets gaan doen, tot vandaag dat telefoontje. Hij zei ik beloof dat het Zaterdag door gaat. En in een mail kreeg ik dat hij ineens een telefoontje had dat hij op vakantie ging…

Ja dat snapte ik, maar dat van om evengoed uit elkaar te gaan…?

Ik weet het niet, ik weet het echt niet. Misschien gewoon als vrienden dat gaf ik aan, toen zei hij ja, misschien zoiets ja. Ik weet het niet… ik moet morgen werken maar ik kan het niet, ben echt kapot.

Ik zou gaan werken! Even afleiding is ook goed

Ik weet het… maar het lukt niet. Ik moest zelfs bij me oma huilen, en die zei gaat het wel? Ik zei maar dat ik ziek was.

Je kan ook proberen te werken en anders ziek naar huis te gaan

Uhu… ik ga het wel proberen. Collega heb ik al smst, en de situatie uitgelegd, die komt morgen even langs. Het enigste wat ik wil is naar hem toe… maar hij heeft geen tijd en pas 7 augustus… tot die tijd huil ik het er wel uit… :’(

Godverdomme IK HAAT mezelf… ik ga slapen. Morgen werken, ik weet niet hoe ik er aan kom…

Hou me op de hoogte hoe het is gegaan met die jongen

ik had ook zoiets plotseling geen contact ik ben 3 dagen thuis gebleven en gehuild daarna ging het beter en nu ben ik weer happy dus het enigste wat ik kan zeggen is sterkte

Doe ik… ik wil hem smsen maar ik laat niets van me horen.