'het' doen?

Ik heb vandaag precies 3 maanden verkering met mijn hele lieve vriendje. Hij is de eerste waar ik me égt bij thuis voel. Hij is heel speciaal voor me. Ik zit in het 2e , en hij in het 1e. Hij is een half jaartje ouder, omdat ik een klas heb over geslagen.
maar…
Ik droomde laatst dat ik met hem naar bed was gegaan, en dat het heel fijn was. Ik had hem dit gesmst, en hij zei; ik wil jou droom graag vervullen. Zelf wil ik dit ook wel, maar ik ben bang dat ik er later heel veel spijt van ja krijgen, zoiets als; wat ben je toch een playertje, zomaar met iedereen naar bed gaan. Trouwens… ik weet eigenlijk ook niet zo goed wáár. hij heeft wel aan me gezeten en ik aan hem enso, maar je kunt niet zomaar opeens ergens seks hebben…
mijn moeder zei dat ze heel boos zou worden als ze er achter kwam dat hij hier een keer stiekem is geweest, en mijn broer komt soms heel onverwachts binnenvallen.

Naja…zou ik het met hem moeten doen, en waaar ?:blush:

Hoe oud zijn jullie?

ik zou het niet doen, op die leeftijd :slightly_smiling_face:

Hij is 13 en ik 12. Maar ik ben heel groot en voel mezelf iemand van 14 ofso. ik trek ook op met mensen van 14 en gedraag me ook zo.
Hij hoort ook niet bij van die kleine brugklassertjes…

nee.

12? My God, alsjeblieft niet. En vrijwel iedereen van 12 voelt zich ouder, dat hoort bij de leeftijd. :'3

o.O serieus?! oke, het is niet aan mij om te beslissen of je het moet doen of niet, maar ik vind 14 al heel erg jong. laat staan 12 en 13.

eigen keuze hoor, maar ik zou nog ff wachten. Daarbij heb ik de ervaring met mijn eerste paar keer dat het redelijk pijnlijk was en dat het toch wel een impact had op me. misschien beter wachten tot je wat ouder bent, en dan ook zeker van je zaak bent?

ik zou wachten…
je bent jong en zo lang heb je nog niet. het kan zo maar uitgaan en dan heb je echt veel spijt.

Lieverd. 14 is ook jong.
Wacht. Alsjeblieft. Als het kan nog maanden.
Je oud voelen hoort bij je leeftijd. Ik voelde me ook veel volwassener dan iedereen om mij heen toen ik 12 was, dat was ik niet, zo voelde ik me alleen.

Doe dit niet.

dat ^ en: je bent groot? Qua lengte? Denk je serieus dat je dan volwassener bent? xD

Doe maar niet.

Met alle respect: drie maanden is niet bepaald lang voor dergelijke dingen, je zit in de tweede en hij in de eerste (ik gok dat jullie rond de 13 zijn).
En als je nou over een anderhalf jaar zegt dat je het zou willen zou ik er al iets meer begrip voor hebben. Maar je maakt een jonge (zéér jonge) indruk op mij. Ik raad je het af.
En ga eerst maar aan condooms en de pil komen.
En dromen zijn iets totaal anders dan de werkelijkheid, op basis van een droom een dergelijke beslissing nemen is ook niet het slimste wat je kan doen. Ik droomde een keer dat ik sex had met mijn ex (het was toen mijn vriend) alleen heb ik dat ook niet gedaan. En ik droomde dat ik sex had met een vrouw van 40, eh nee.

Maar zo is het niet… ik ben bijna 1.80 en iedereen schat me 15, omdat ik me zo gedraag en me zo voel, en er zo uitzie.

als je het doet denk ik dat je er spijt van gaat krijgen.
maar het blijft je eigen keuze…

Jij denkt dat je je zo gedraagt. En sowieso je ‘gedraagt’ je als een 14 jarige en hij hoort niet bij de bruggers dus laten we maar seks hebben?
Je bent er niet klaar voor.

Nee dat denk ik egt niet xD.
maar ik zie er zo uit enso.

Ik gedraag me ook als een 14-jarige (doh, ik ben ook 14) en ik kan je vertellen dat ik niet klaar ben voor seks, net zoals al mijn leeftijdsgenoten waar ik mee om ga.

Met 14 ben je nog steeds jong maargoed. Ik denk dat je achteraf wel spijt gaat krijgen, je moet heel goed nadenken en goed weten wat het inhoudt. Het is namelijk iets heel speciaals, wat je misschien voor later wilt bewaren. Je hebt nog genoeg andere dingen die je kunt doen natuurlijk :wink:.

Dus omdat je er zo uit ziet? Dat maakt toch niet uit, je bent alsnog 13!

Dat is redelijk typisch voor mensen van jouw leeftijd.
En zelfs 14 is jong, té jong. Ik ben ook 14, geen haar op mijn hoofd (néé ook niet op andere plekken) die er aan denkt om nu met iemand naar bed te gaan. Wacht maar een jaartje, als je dan nog steeds een relatie hebt vind ik het knap.
En ik betwijfel of jullie beiden echt liefde voelen, er zijn weinig jongens (meisjes ook wel) die op die leeftijd echt weten wat liefde is (en jongens ontwikkelen zich ook langzamer dan meisjes).
Gewoon niet doen.

Wacht er nog even mee.
Als hij zoveel van je houdt kan hij toch nog even wachten?
Geniet nog gewoon even van je maagd zijnde :slightly_smiling_face: