Het DIY Room Decoratie Topic !

Heey iedereen ! Ik hou super veel van DIY projecten . ( DIY=Do it yourself, doe het zelf.) En dan hou ik er al helemaal van om het dan ook nog eens in mijn kamer de hangen/zetten. Ik denk dat hier wel meer van houden, dus ik bedacht; laat ik een topic beginnen over DIY room inspiration ! Hier kun je alle ideetjes plaatsen, dus ga je gang !

Plaats in de Comments jou ideeen en wat voor kamer je hebt :flushed:

Ja, het topic dat ik zoek! Alleen zou je het een beetje kunnen uitbreiden naar DIY voor in huis? Ik moet vooral dingetjes voor de badkamer/keuken en woonkamer verzinnen :’)

DIY Febreze spray (oftewel, spray om je huis fris te laten ruiken)

Wat heb je nodig?

• Een spray fles
  • Kraanwater
  • Baking soda
  • Was verzachter

How to:

Vul de fles voor 80% met water, 20% met wasverzachter en 2 eetlepels baking soda. Schudden en klaar voor gebruik! Verhoudingen kunnen naar wens worden aangepast.

Kan gewoon in het DIY topic of in het (show je) slaapkamer topic

Ah dit topic komt echt als gelegen! Ik wilde net een nieuw topic aanmaken maar ik probeer het gewoon eerst hier.

Ik heb op mijn oude kamer allemaal kaarten en foto’s aan de muur hangen (met buddy gedaan) alleen verhuis ik nu naar mijn nieuwe kamer en wil ik het daar ook zo doen. Probleem is een beetje dat de muur daar zo’n reliëf structuur heeft en buddy totaal niet goed blijft plakken. Ik blijf ze maar aandrukken maar ze vallen er telkens af. Iemand tips ideeën waardoor het wel werkt? Of wat ik anders zou kunnen doen om ze aan de muur te krijgen?

In lijstjes doen en aan haakjes hangen?

Heb ik aan gedacht, maar het zijn meer dan 200 foto’s en als ik voor elke foto een lijst koop wordt het een duur grapje haha

Je kan ook boven bij het plafond een soort van waslijn ophangen. Dan maak je de foto’s verticaal vast (knopen aan een touw ofzo) en dit touw ophangen aan de waslijn. Als een soort slingers zeg maar

Thanks voor de tip! Alleen weet ik niet zo goed hoe je het bedoelt met dat ik foto’s aan een touw moet vastknopen…? ;p Ik heb het wel gezien met knijpers, maar dat vind ik een beetje te slordig staan en te aanwezig…

In plaats van wasknijpers kan je ze ook aan een metalendraad hangen en dan met magneetjes, anders eventueel met een perforator gaatjes in de foto’s maken en ze dan vast rijgen, dit is wel zonde. Een andere oplossing is een groot schildersdoek kopen en ze daarop plakken, je hebt ze ook in platte formaten dan valt het niet zo op :slightly_smiling_face:

Ik heb afgelopen weekend deze leuke kussen hoezen gemaakt. :slightly_smiling_face: De uitleg kun je vinden op mijn blog, met foto’s.

Omdat ik net een topic las over ‘algemene topics’ moest ik aan dit topic denken. Ik vind dit persoonlijk een ander verhaal dan het DIY topic of het show je slaapkamer topic. Ik zocht al heel lang naar een topic zoals dit, en ik hoop dat hij mag blijven bestaan :bowing_man:

Dit kan ook wel in het algemene DIY topic. Ik snap wel dat je graag alles voor je kamer/huis in één topic wilt hebben, maar een DIY is een DIY dus ja.
Slotje!

http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/het-algemene-039diy-ideetjes039-topic-114251.4600.html