Hét Diplomauitreiking Topic :)

Vraagje

Ik ga donderdag naar de diploma uitreiking van me zus
wat moet je aan daarheen?
chique of gewoon netjes

Tuurlijk niet :stuck_out_tongue: Wij hebben dat ook op onze school :wink: ik weet het omdat ik vorig jaar naar de uitreiking van mijn vriendin ben geweest :slightly_smiling_face: Doe daar een legging of een wat dikkere panty der onder :slightly_smiling_face:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=naamisingebruik link=topic=95803.msg3754665#msg3754665 date=1245525688]
Gaan jullie er in het net naartoe?
nieuwe broek :slightly_smiling_face:
Wordt het op school gehouden of ergens anders?
op school
Welke leraren komen er allemaal?
al sla je me dood xD
Hoe lang duurt het?
van half 8 tot half 10
Welke familieleden gaan er allemaal met jullie mee? etc.
ik denk me ouders, ik weet niet hoeveel mensen je mee mag nemen.
verder is het geloof ik niet zo boeiend :stuck_out_tongue:

ik weet alleen dat het morgenavond om 20:00uur in de aula is bij ons…
maar heb geen idee hoeveel mensen ik mag meenemen en hoelang het duurt?

Gisteren was het diploma- uitreiking en dan worden er ook prijzen uitgedeeld xD ik heb samen met m’n beste vriendin de prijs voor verdienstelijke leerlinge gewonnen ( men kon niet kiezen tussen ons, dus hebben we allebei gewonnen - een bon van 15¤ van de Ici Paris XL :grinning: )
en het mooiste is natuurlijk dat blaadje waar eropstaat GESLAAGD

iedereen heeft zijn galajurk opnieuw aangedaan, jongens een hemd
school
ze zijn allemaal uitgenodigd, maar meestal enkel die van het laatste jaar, en de directeurs
Hoe lang duurt het? 2 uur?
Welke familieleden gaan er allemaal met jullie mee?
ouders

Ik heb vanavond diplomauitreiking.
bij ons worden de vierde jaars in 2 groepen verdeelt en ik hoorde gisteren dat je maar 2 mensen mee mag nemen.
maar ik neem me zusje ook gewoon mee en wou me vriend ook mee nemen maar die wilt niet mee… ( vind ik best TRIEST).

ik heb een lichtroze jurkje met roosjes op de markt gekocht maar ik vind hem heeeel hoog terwijl ik meestal lage truitjes/jurkjes draag.
maar ik heb ook nog een blauw jurkje dus misschien doe ik die aan.

bij ons word het gehouden in een bioscoop.
ze gaan allerlei domme toneelstukjes doen van de opmerkingen en dingen die wij hebben gedaan en je eerste foto van het eerste jaar op een grote afbeelding doen ( ik zag er toen echt uit als een jongen *schaam*schaam*)

veder weet ik het niet.
behalve dat ik niet echt zin heb ookal zou ik héél blij moeten zijn want ik hoorde gisteren dat ik geslaagd was van me herkansing.
achja

xoxo

nee, ik ga in een leuk shortje met een hemdje, anders hou ik het niet uit zo warm
school
geen ideeeee
Hoe lang duurt het? idem geen idee, maar wij krijgen indd ook die fotos uit het eerste jaar enzo en ik heb totaal geeeeen zin xD
ouders + broertje + zusje

Ik heb hem over een paar uur :grinning:.
Heb een zwart ritsjurkje van de H&M aan, met zwarte legging tot net over m’n knie met m’n zwarte sleekhakjes. Tja zwart, en dan met al die warmte hihi.
Ik hoop niet dat ze foto’s uit 't 1e jaar laten zien, schaam me dan kapot. Toen had ik 2 staartjes en een beugel :flushed: .
Maar 't wordt wel druk, bij ons in de aula, want het is VMBO-T, HAVO en VWO.

Whoeps, dubbelpost. Sorry!

-

UP

Géweldig, ik heb die diplomauitreiking om 5 uur a.s. vrijdag terwijl nederland om 4 uur speelt! Heel heel heel erg jammer :frowning_face:
Ik heb een lief blauw jurkje gekocht, al zit ik wel te twijfelen of ik gewoon m’n bavaria-jurkje aan zal trekken haha ook wel leuk!
Ik denk dat alleen m’n moeder meegaat omdat m’n broer natuurlijk voetbal kijkt en m’n vader al op vakantie is.

Ja dat vroeg ik me ook af…
Ik heb vorig jaar diploma gehaald en toen hadden mijn vriendinnen gewoon een broek en een shirtje aan, maar ik draag eigenlijk het liefste jurkjes met dit weer. Maar ik weet niet of het dor de beugel kan als je naar iemand anders diploma uitreiking gaat in het net :stuck_out_tongue:

Ik had wel een redelijk net jurkje aan, maar geen gala ofzo, gewoon een wat sjieker zomerjurkje

At school

Sowieso iedereen die les heeft gegeven aan je in de bovenbouw, en de rest die het leuk vind, bij ons hadden wat leraren ook een caberet gemaakt enzo

Hoe lang duurt het?
3 uur ongeveer

Ouders, zus & m’n vriend

Mijn uitreiking is op 1 juli :grinning:

Ik heb in Amsterdam een heel leuk gala-jurk achtig ding gekocht :stuck_out_tongue: hij is paars met zwarte rozen en glitters!

Het wordt inderdaad op school gehouden, in de aula

Alle leraren die een examenklas les hebben gegeven

Hoe lang duurt het?
Mijn uitreiking is van 20.00 tot 22.45 :slightly_smiling_face:

Mijn moeder en mijn zusje gaan mee, verder nog een vriendin van me zusje (mijn zusje haar uitreiking is voor de mijne) en nog 2 vrienden van mij :slightly_smiling_face:

[i]Ik heb morgen mijn diploma-uitreiking. We moeten een half uur van te voren op school zijn. Ik ga erheen met mijn vriendje.

Nee, gewoon een vrolijk, zomers jurkje. Tis me veel te warm anders.
Op school
Volgens mij alle leraren.
Hoe lang duurt het?
Ik hoop niet te lang, fijn die foto’s heel groot in beeld… Heb er echt geen zin in.
Mijn moeder en mijn zus. Maar mijn schoonouders zijn er ook, omdat mijn vriend ook geslaagd is. Is wel leuk :grinning:
[/i]

Klinkt echt zielig maar ik zie echt tegen de diploma-uitreiking op omdat ik zenuwachtig ben… Ik sta niet graag in de aandacht en voel me dan echt niet op mn gemak, dan word ik rood enzo… En mn moeder, vader, stiefmoeder, zusje en vriend gaan mee dus ik wil echt niet voor gek staan:| Als t aan mij lag ging alleen mn vriend mee mjaaa…

Je zult toch een keer over je angst heen moeten stappen :slightly_smiling_face:
Geniet er gewoon van, je maakt dit maar 1 keer in je leven mee!

Dat had/heb ik zelf ook, maar viel echt goed mee :slightly_smiling_face:. Ik had mijn uitreiking maandag en we stonden per klas maar 5 minuten ongeveer op het podium, maar ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou gaat natuurlijk. En als er iets misgaat, die mensen zie je natuurlijk nooit meer terug en dat je je voor je familie eens voor schut zet is zo erg ook weer niet he, 't is tenslotte familie.