Het dieren topic <3

Dit is het dieren topic!
Hier kan je foto’s neerzetten van je huisdier, vragen stellen over dieren en…nouja als het maar met dieren te maken heeft:)
byeee <3

Gezellie!! Ik heb 17 huisdieren, best wel veel heaa. 5 cavia’s, 8 konijnen, 3 katten en 1 hond. Sorry, ik kan geen foto uploade.

Woow veel huisdieren zeg!
wel echt super leuk!

Volgens mij zijn hier al topics over.

Jaa is het ook! Ik leef niet op zo’n boerderij heeur als sommige denken, gwn een groot terrein enzo. Maar this wel moeilijk te combineren met school, want je hebt ook nog tijd nodig om je dieren tam te maken, pasgeleden hadden we 2 konijnen ( vrouwtjes) gekocht, NOT! Dus een mannetje en een vrouwtje (Net zoals die reclame :stuck_out_tongue:) En toen zagen we op een ochtend 5 konijnen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

ja het lijkt me best moeilijk om al die dieren te verzorgen! heb je nog een dier die je het liefst vind?? of vind je al je dieren even leuk? haha echt grappig dat je opeens 5 konijnen had. ik zou echt schrikken en daarna keihard lachen XD

Haha dat is ff schrikken!

Jaa idd!

@Leilajanetje
kijk even bij je Note’s :stuck_out_tongue_winking_eye:

@adidaslovertje
heb geen note hoor:)

@leilajanetje,

oo sorry, ik bedoel, kijk even in je gastenboek!!

Ik wil een dierensubforum op girlscene :grinning:

me2. daarom heb ik dit topic gemaakt!

Volgens mij zijn er hier idd al wat topic’s over.

Ot;
Ik heb zelf 1 slang.Ben gek op slangen.
Post zo wel een foto.
Voor de rest ben ik bang voor alle soorten vogels.Ben zelfs bang voor kippen.Vraag me niet waarom :slightly_smiling_face:

niet veel mensen hebben een slang als huisdier!
hoe verzorg je een slang? wat eet een slang??
grappig dat je voor ALLE vogels bang bent:)

Ik ben een Merel :blush:
WHAAZAAA

Heb zelf 3 ratjes, 7 Zebravinkies en 2 landschildpadjes
Bij mijn ouders hadden we nog 2 Chow Chows

Naderhand willen wij ook een hond nemen en dat wordt of een Chow Chow, of een Husky

Cool!
Maar zijn chow chow’s niet heel moeilijk te krijgen in Nederland? :astonished:

misschien ben ik heel dom…maar wat zijn zebravinkjes???

^ Vogeltjes.:relieved: