Het debiele zinloze nergensopslaande grappige zinnen topic!

De titel zegt het al; post hier grappige debiele rare zinloze zinnen die nergens op slaan. Zinnen waarvan je soms spontaan zin hebt om ze te zeggen tijdens een serieus gesprek. Of soms een aparte gedachte (we noemen het maar even een hersenscheet) die ineens in je opspringt dat eigenlijk heel raar klinkt op zichzelf.

Enkele voorbeeldjes en persoonlijke favorieten:

• I like eggs.
  • Als ik een sigaret was zou ik geen prettig leven lijden.
  • Mijn voeten stinken.
  • Als kakkerlakken de wereld over zouden nemen zou de bevolking nooit uitgeroeid kunnen worden.
  • Ik heb zin in een banaan.

Game on en laat elkaar lachen om jou onbegrijpelijke hersenscheten! :grinning:

Ik heb mijn leven gevonden achter een kast in mijn oude school, zoeken mensen nog meer een leven? Ik verkoop ze…

juist.

soms zeg ik ineens midden een (serieus) gesprek: “hoi”
gewoon om ze te irriteren maarja

hahaha.

Wat is er nu grappig aan; " ik heb zin in een banaan " -.-

de 10 jarige en de kinderachtige mensen denken daarbij door en vinden dat super grappig

Als er zo een genante stilte is zeg ik altijd domme dingen zoals “oink” omdat ik niet wil dat het stil is :’)

Jongens uit mijn klas van vorig jaar hadden altijd samen een heel droog gesprek, en dan deden ze van die hele rare grappige stemmetjes. En dat ging dan ongeveer zo:
Jongen1: Ééééé *naampie*!
Jongen2: Éééé *naampie*!
Jongen1: Lust jij kaas?

:grinning_face_with_smiling_eyes: Het sloeg gewoon totaal nergens op, en steeds als ik eraan terugdenk moet ik heel hard lachen xD

als ik moet lachen zeg ik: ‘‘stil is’’ en dan is iedereen stil en ga ik keihard lachen. meestal in mijn eentje

Oooh, nú snap ik het.
Je hebt gelijk.
Blijft dom -.-

Haha dat is best wel grappig :stuck_out_tongue:

hahaha

Nee. Banaan is een grappig woord en ze zijn lekker.
Soms heb je gewoon zin in een banaan toch?
Als je dat zegt in een gesprek wat er totaal niet mee te maken heeft kan dat nog wel eens grappig zijn :stuck_out_tongue:

Jeetje, hou eens op met je aandachttrekkende sarcastische gekut in dit melig-bedoelde topic.
Ga maar ergens anders de humorloze chagrijn uithangen.

jongen1; kijk jonge een duitser met een hoofdoek!
jongen2; PONIEEE.

eh juist.

hahhaa die is tof xD

menstruation, menopause, did you ever notice that every word begins with ‘men’?

:stuck_out_tongue: haha ik vond m wel vet, opzich :")

Zoo tering x] misschien moest ze er echt om lachen?

Die ken ik ja, wel grappig xD

Niet af te lezen aan de andere posts :stuck_out_tongue: