Het Coco Chanel topic

Naar aanleiding van het LV en MK topic, nu ook een Coco Chanel topic. :slightly_smiling_face:

Chanel heeft eigenlijk alles wat een meisje wil. Sieraden, tassen, schoenen, kleding, parfum, nagellak en make-up.

Laat ik maar meteen beginnen met een vraag:

Weet iemand hoeveel echte CC oorbellen & een ketting met het CC logo kost?

Ik heb oorbellen en een ketting! Oorbellen gekocht in de pc en ketting in de winkel aan de brompton road in londen.

Die cc oorbellen heb ik gekocht voor €110 en die ketting voor €400 (omgerekend).

Aaah oké, het is wel echt zilver toch? (Heb alleen verstand van de parfum van CC. :p)

Ja klopt en ze zijn ingelegd met swarovski kristallen.
Laatst was er bij mij een steentje uit toen hebben ze het netjes gerepareerd.

Me moeder is van de geuren helemaal weg van chanel beige, maar die kun je alleen ook bij chanel winkels kopen omdat ze bang zijn voor ‘plagiaat’

Snap ik dat ze daar bang voor zijn. Het is gewoon abnormaal hoeveel namaakparfums er zijn… (en hoe slecht sommige zijn)

Ik moet toegeven dat ik er zelf ook een heb gekocht een keer op vakantie, van mademoiselle. Maar sinds dit jaar heb ik eindelijk de echte Mademoiselle van Coco Chanel bij de Douglas gehaald. En laatst eindelijk ook de bodymist en haarparfum van mademoiselle. Het voelt zo fijn om zo’n luxe product te kopen en er voor te sparen. Ik voel me echt een grote prinses als ik die geur op heb. Gebruik 'm trouwens alleen met specialere dingen zoals concerten, theater, verjaardagen, uit eten gaan etc.