Het brood dieet.

Hi ladies.
Ik had het een beetje over afvallen met mijn moeder, en zij zei dat een brooddieet goed werkte.
nou wil ik graag na het weekend (dinsdag is mijn weekend pas voorbij, haha) beginnen met dit dieet.
Het is de bedoeling dat je 1 dag brood eet, je mag ook wel wat fruit natuurlijk, en je moet voldoende drinken (water, thee, etc…), en dan de dag erna normaal eten, natuurlijk wel opletten en niet gaan lopen snoepen, enzovoort (:
dus bijvoorbeeld: dag 1 brood, dag 2 normaal, dag 3 brood, dag 4 normaal, enzovoort.
Ik ben benieuwd of er meiden zijn die met me mee willen doen?
en of jullie misschien tips hebben qua broodbeleg, brood enzovoort?
en natuurlijk ook voor de ‘normale’ dagen!

Vertel het hier! (:

Wat een crap dieet …

[tarwe allergie]

Het werkt beter om gezond te leven, tijdens je dieet val je dan wel veel af, maar daarna (als je weer normaal gaat eten) kom je weer aan.

Dus gewoon dat je 's avonds brood eet ipv warm eten? Want de rest van je maaltijden zijn al brood neem ik aan. Het is wel een goed dieet denk ik, al zou ik het niet kunnen, ik hou juist van warm eten haha.

Jonge, ga gewoon niet dieten. Als je daarna weer normaal gaat eten, kom je het dubbele aan.
Ga gewoon gezond doen en sporten.

Ik denk dat dat wel mee valt. je moet er ook niet meteen BAM mee stoppen, en tuurlijk moet je daarna gezond blijven doen, maarja.
Ik heb er nog geen slechte dingen over gelezen enzo.
Ik probeer het gewoon, je kan altijd stoppen.

Lijkt me niet, want dit ga je niet volhouden. Een dieet moet iets zijn wat je kunt volhouden tot je op je streefgewicht bent, waarbij je jezelf ook af en toe iets lekkers moet gunnen en dan vind ik dit dus geen goed dieet.

Alles wat niet goed gevarieert is, moet je gewoon niet doen.
Door zoveel brood te eten, mis je voedingsstoffen uit ander voedsel.

Gewoon gezond eten. Veel fruit, groente en water.

+ Hoe ga je dat in godsnaam volhouden…? En is het überhaupt wel nodig…?

Slotje op verzoek van de TS.