Het broeken topic

Ik weet niet of er al zo’n topic is, maar het leek mij wel handig aangezien ik zelf ook een aantal vragen over broeken heb.

Post hier als je vragen over een bepaald soort broeken hebt, ervaringen wilt delen etc.

Weet iemand hier een winkel waar ze skinny jeans met een wat hogere taille verkopen, dus niet zo’n heupmodel die je overal ziet. Of gewoon een echte high waisted?
Want ik pas nooit in die heupbroeken. :’)

Jeanscentre heeft deze een tijd lang gehad, maar ik weet niet of ze het nog hebben. Misschien het proberen waard. En volgens mij zag ik in het H&M foldertje ook nog zoiets staan? Succes!

Welke vragen heb je dan over broeken?

Jeanscentre heb ik nog niet geprobeerd, ik zal daar even kijken. Die van de H&M heb ik wel eens gepast maar die vielen niet echt high waisted of de broekspijpen waren niet smal. Dankjewel!

Ik heb zelf in een kledingwinkel gewerkt dus ik heb nog wel wat tips voor wie wil:

Dit geldt alleen voor alle spijkerbroeken!

• Stretchbroek nooit te los kopen (normaal percentage stretch is ongeveer 2%)
  • Stretchbroeken mogen eigenlijk niet in de droger omdat dan op den duur de elastiek kapot gaan en de broek in zijn uitgelopen vorm blijft.
  • Heb je een broek die heel donker is en afgeeft? Laat hem dan een halve dag in pure natuurazijn staan. Of was je donkere broeken met een scheutje natuurazijn in de wasmachine
  • Als je je spijkerbroek korter wil laten maken zorg dan dat je hem wel 1 of 2 keer hebt uitgewassen (dus niet meteen vanuit de winkel naar een naaiwinkeltje), spijkerbroeken krimpen namelijk nog wat in de lengte.

Oki =) dat was het

…een broekentopic.

Tsja, why not? :’)

Tsja, waarom wel?

SERIEUS

Hij wordt al verwijderd straks, ik wilde alleen maar deze vraag eigenlijk weten hehe.
Snap er ook eigenlijk niet het nut van, maar oke.

Vragen als die van je tweede bericht in dit topic, kunnen in het ik-zoek-topic (staat bij subforum Verkoop).