Het broeken probleem topic

Hier kun je alles kwijt over hoe(duur) en waar je je broeken koopt.
Ik zelf heb enorm het probleem dat ik lange dunne benen heb met niet veel ‘curves’ en ik dan altijd heb ‘hoogwater’ broeken probleem krijg, waardoor ik me nooit echt op me gemak voel ik een broek, en het altijd wel even kijken is of je niet een deel van mijn onderbeen, dus boven mijn enkel (!) ziet wanneer het niet hoort bij die broek of als er teveel stof van de broek bij mijn kont flubbert (ook een vaak voorkomend probleem, de broek zit qua lengte perfect maar bij mijn kont echt vreselijk) Heeft iemand tips voor niet al te dure (rond de 100 euro) perfecte broekmerken of iemand die de perfecte ‘lange-mooizittende’ skinny jeans weet, laat het hier achter !
En natuurlijk kun je hier ook zelf je broek-probleem uiten :wink:

Als er al een topic hierover → slotje aub

up

Mijn broeken gaan ook altijd heel snel los zitten en zijn vaak te kort als ik ga zitten. Heb nu 2 high waisted Joni broeken van Topshop met lengte 34 en die zitten wel perfect. Misschien daar eens kijken? Helaas heeft H&M geen broeken met lengte 34 voor mij want die gaan pas vanaf maat 28…

Mijn probleem is dat voor de maat die ik heb rond mijn heupen, de broek bij mijn enkels te los zit. Ik heb broekmaat 38/40 terwijl een jeans van maat 36 het beste aansluit bij mijn enkels.

Ik weet niet of dit je helpt, maar bij de pull&bear en Bershka vallen de maten vrij klein uit. Voor mij zit daar een 40 precies goed en die zijn ook lekker lang, maar volgens mij hoe groter de maat hoe langer de broek, maar dat weet ik niet zeker

Ik heb lengtemaat 34/36, met redelijke heupen maar m’n benen vallen dan wel weer mee. Alles zit net niet goed of is te kort of idbahwoans.