Het breekt me.

sorry maar hier moest ik even om lachen (’:

geef niet dat mag

Ik ook. :stuck_out_tongue:

Maar even serieus, als jullie allemaal zo hysterisch gaan doen van: ‘Die jongen is van mij en hij mag niet eens met anderen flirten!!!’ hoe opgesloten moet die jongen zich dan wel niet voelen?

Als het niet verder gaat dan dat is het toch geen probleem?

en sowieso is die jongen niet eens van haar, want ze hebben geen relatie!

Ik vind dit wel vermakelijk…

Ik heb gisteren met hem gepraat, toen we beide even rustig waren. Hij zei dat hij dat deed om mij te ‘vergeten’ om zijn aandacht 'n beetje van me af te houden.

Ooooh, nee, hier moet je niet intrappen. Ik was ook een tijdje bezig met een jongen en met carnaval had hij met 2 andere meisjes gekust, op dezelfde avond. Hij zei ook dat hij het deed om me te “vergeten”. Dat is gewoon grote bullshit, ditchen die handel.

Het beste is denk ik die jongen te dumpen en hem proberen te vergeten. Hij gebruikt je en houd je aan het lijntje. Je voelt je er ellendig door en gaat er kapot aan, heb je dat echt over voor een jongen die veel ouder is en verweg woont en met andere flirt? Ga hier is goed over nadenken en dan zal je wss tot de conclusie komen dat dit niet goed is.

Ik heb hem “gedumpt” & voel me nu gelukkiger dan ooit! Alleen hij begon helemaal te huilen voor de cam. Ik heb hem gewoon weggeklikt omdat ik anders spijt kreeg.