Het breekt me.

Ik ken al ongeveer 8 maanden een jongen, ik vond hem leuk…
Niet om zn uiterlijk, maar om hoe hij is… eingelijk gewoon WAS.
Hij is 22 jaar, en woont ver van me vandaan…
Ongeveer 5/6 maanden geleden kwam ik er achter dat hij met iedereen flirtte…
maar hij zei dat ik geweldig was, hij van me hield etc. Hij was er altijd voor me.
Michael, mijn beste vriend zei dat 't me zou breken… Dat ik het niet aankon.
Gisteren kwam ik erachter dat hij wéer flirtte met iedereen terwijl ik &hij bijna 'n relatie hadden. Ik wou hem ‘dumpen’ op dat moment kreeg ik een sms ‘mn pa is overleden’ Ik begon keihard te huilen etc… en ik kreeg weer gevoelens voor hem. Toen niet, toen wel, toen niet. Ik weet 't gewoon nietmeer. Ik weet alleen dat 't me echt breekt, het me langzaam kapot maakt… En nu weet ik niet wat ik moet doen? Nu kan ik hem niet ‘dumpen’ omdat hij 't al zo moeilijk heeft. HELP ME? IK WEET 'T ECHT NIETMEER… PLEASE? :frowning_face::frowning_face::frowning_face: xxxxnadysha…

help…

Eh, ja…

Jongen die jou graag aan het lijntje houdt. hij is jou niet eens waard laat hem
je verdiend een beter jongen.
of gewoon bindingangst

Sorry dat ik nu zo wanhopig overkom, maar ik weet 't echt nietmeer.

Jij weet precies wat je kunt doen, je voelt je alleen heel zielig. What de fuck wil je met een jongen die je niet fantastisch behandeld, waarschijnlijk nog 15 meisjes zoals jij heeft, ver weg woont, veel ouder is, etc.?

Doe even normaal, zeg.

wat vero zegt

ik zweer dat ik jouw naam ergens eerder ben tegengekomen, op FOK! ofzo :’) haha oke nouja doet er niet toe…
ik denk dat je alleen nu bij hem blijft omdat zn vader is overleden en ik denk dat hij je sowieso een beetje aan het lijntje houdt… je moet m de tijd geven zodat hij zelf kan nadenken en de dood van zn vader kan verwerken… sterkte!
Oja, hij is ook veeeel ouder en zit in een verschillende fase. hij woont ook nog eens ver weg dus ik denk niet dat het wat gaat worden.

wie heb je gezien bij fok?

Huh, ik had ook iemand die me toevoegde op hyves van fok… Maar ik kén geen fok? o.o

Nahja, van dat aan 't lijntje houden. Ik en hij hadden afgesproken en toen had hij me gevraagd etc… Toen had ik dus née gezegd omdat ik hem beter wou leren kennen en DAARNA begon hij heel achterlijk te doen & te flirten met jan&alleman.

nouja ene nadysha opende n keer een topic op FOK! maar ik weet niet of zij dezelfde is?

ja waarschijnlijk omdat je nee zei. sowieso, hij is 6 jaar ouder en woont verder weg…

Op je profiel staat dat je 15 bent, weet niet of het dan een goed idee is om iets met een jongen van 22 te beginnen.

dumpen die handel.

Oke, sorry, maar wat typ jij raar? :blush:
was me al eerder in andere topics opgevallen.
niet lullig bedoeld hoor.

Heb je er al een gesprek met hem zelf over gehad? Dat het je langzaamaan opvreet dat hij met iedereen flirt, waarom hij dat doet, etc. Ik zou eerst een goed gesprek met hem aangaan. En bij hem blijven alleen omdat zijn vader net is overleden, lijkt me niet verstandig: die verwerking duurt zoveel langer dan de paar weken na de dood van zijn vader, dan zou je voor altijd bij hem moeten blijven om die reden. Succes!

ik heb een schrijf gebrek dialectisch

als jij nee hebt gezegd, dan heb jij echt niks te zeggen over met wie hij wel en niet flirt hoor.

Sinds wanneer mag je niet gewoon met anderen flirten?

Dat is toch gewoon gezond?