Het BodieBoost topic!

Gisteren kwam dit artikel http://www.girlscene.nl/p/5834/gezond_afvallen_met_bodieboost_ online. En het lijkt me wel een fijne manier om gezonder te gaan leven en af te vallen.
Zijn er hier meiden met ervaring hiermee? Of meiden die dit ook willen gaan doen? Misschien kunnen we elkaar motiveren en tips geven, als het een keer wat minder gaat.

Wat is bodieboost?
GEMAKKELIJK IN HET ECHTE LEVEN
BodieBoost is een afslankmethode speciaal ontwikkeld om gemakkelijk te volgen in het echte leven. Waarbij snoepen en alcohol drinken kunnen in je dieetplan, dat hoort namelijk ook bij jouw leven. Je verliest gemiddeld een 0,5 tot 1 kilo en 1 cm per week. Zonder veel moeite en met veel keuzevrijheid, het is simpel en haalbaar. Het moet namelijk wel leuk blijven, zodat je het volhoudt, ook erna. Alles wat bij je dieetplan hoort is gewoon verkrijgbaar in de supermarkt, dus niet raar, duur of anders.

GEEN CALORIEËN, WEL FAMILIES!
We doen niet aan punten of calorieën tellen en ingewikkelde dieetregels. BodieBoost werkt met 5 productgroepen: koolhydraten, groenten, eiwitten, zuivel en fruit. Van elke productgroep (familie) mag je 2 porties per dag eten. Alles is gewoon verkrijgbaar in de supermarkt. Daarnaast zijn er 12 simpele regels, één daarvan is dat snoepen en alcohol drinken (elke week) mogen zodat het op de lange termijn vol te houden is.

De BodieBoost afslankmethode wordt ondersteund door social media, online BodieBoost-tv en The BodieBoost Community.

Waar kan je het boek kopen?
Bij boekhandels, bruna, ako, libris, blz. en natuurlijk via internet bij o.a. bol.com. Het boek kost 15 euro.

Meer informatie staat op www.bodieboost.nl

De meiden die hier meedoen:

LoveDreamLive
Leeftijd: 18 jaar
Gewicht: 53/54 kg
Lengte: 1.64 m
Doel: Opnieuw leren eten en op een gezonde manier met voeding om gaan, niet per se afgevallen, maar een kilootje zou mooi meegenomen zijn

Tubthumper
Leeftijd: 19 jaar
Gewicht: 69/70 kg
Lengte: 1.68 m
Doel: Het eerste doel wordt dus onder de 65 en dan zien we wel verder, aangezien ik het ook best eng vind om af te vallen.

Uitderonde
Leeftijd: 19 jaar
Gewicht: 70 kg
Lengte: 1.65 m
Doel: Mijn doel is dan ook als eerste om 65 kilo te wegen En daarna 60. Maar ik doe het rustig aan, wil geen jojo-effect!

Lisa
Gewicht: 61.3 kg
Lengte: 1.61 m
Doel: Ik merk dat ik nu echt op mijn ‘‘dikst’’ ooit ben, en als ik zo door ga , binnen een half jaar richting overgewicht ga. Om dit op tijd in de hand te houden wil ik wel een paar kilo kwijt, ik vind 55kg een mooi streef.

GrandeLove
Leeftijd: 15 jaar
Gewicht: 64 kg
Lengte: 1.69 m
Doel: Ik hoop hiermee een paar kilo’s af te vallen en en mooi strak lichaam voor zomer zou ook wel mooi meegenomen zijn eigenlijk ;p

girl15
Leeftijd: 15 jaar
Gewicht: 73 kg
Lengte: 1.76 m
Doel: Ik wil graag een paar kilo’s afvallen, niet zonder reden. Ik ben eigenlijk altijd al wat dikker geweest (en eigenlijk ook te zwaar) en zou nu graag wel een gezond gewicht willen hebben en dat doe ik dan natuurlijk op een gezonde manier dus leek bodieboost mij een goed (en veilig) idee.

Ellss
Leeftijd: 17 jaar
Gewicht: 65 kg
Lengte: 1.74 m
Doel: Ik wil eerst 60 kg wegen, en dan gewoon naar mn lichaam kijken, dus een mooier, strakker lichaam. En minder gaan snoepen en een realistischer beeld krijgen over gezond leven.

Rachel
Leeftijd: 21 jaar
Gewicht: 76 kg
Lengte: 1.70 m
Doel: Ik ga bodieboost doen samen met me ouders thuis en mijn doel is 70 kg in eerste instantie. En als dat goed gaat zien we wel verder

Loesjahhhhh
Leeftijd: 21 jaar
Gewicht: over de 75 kg
Lengte: 1.66 m
Doel:Dat is, flink overgewicht (zegt het BMI). Maar ik sport heel veel, ben wel wat dikkig, maar opzich, niet ongezond dik ofzo. Misschien 'n beetje. Haha. Dus, ik wil er wel weer wat vanaf. We zullen zien wat het wordt, ik begin morgen (:

Robinvu
Gewicht: 59 kg (niet zeker moet morgenochtend wegen! haha)
Lengte: 1.55 m
Doel: ik wil wel graag afvallen, wil graag 50 kg wegen max. maar het gaat me er vooral om om een platte buik te krijgen. Dat is het enige wat me in de weg zit. En een lager bmi dan natuurlijk.

Manon
Leeftijd: 20 jaar
Gewicht: 73 kg
Lengte: 1.80 m
Doel: Mijn doel is vooral om cm’s kwijt te raken, en 65 kg vind ik een mooi getal voor op de weegschaal, maar de cm’s zijn toch belangrijker voor mij.

nobodyisperfect
Leeftijd: 16
Lengte: 1.63
Gewicht: ik weeg 72, wat ik echt heel zwaar vind, ik heb ook dus overgewicht!
mijn bmi is 27 !! zoo zwaar !!
Doel: 65kg te gaan wegen en rustig rustig minder

Raquelle
Leeftijd: 14
Lengte: 1m57 (Ja ik ben redelijk klein :/)
Gewicht: 52
Doel: Ja waarschijnlijk denk je 52 niet veel , maar omdat ik klein ben toon ik dikker .
Nee , het is geen obsessie ik wil gewoon gezond een paar kilo’s kwijt raken omdat de meiden in mijn school allemaal zo mager zijn…

Ik wil het boek gaan kopen!

UP

Ben er ook wel benieuwd naar

En iederekeer blijf ik Boobieboost lezen.

Ja ik wou het ook gaan proberen! Heb het voorgesteld aan m’n ouders maar omdat ik een eetstoornis heb gehad, vertrouwen ze het niet. Pfff zo irritant, ik ben er echt helemaal vanaf en heb totaal niet meer de wens om zo extreem dun te worden. Ik wil gewoon gezonder eten en een strak lichaam, maar helaas. :hammer:

Misschien haal ik ze ooit nog over. Ik ga in ieder geval wel meelezen denk ik!

@Lianne wat jammer dat je ouders het niet goed vinden, juist omdat het niet écht een dieet is. Maar volgens mij meer een gezonde leefstijl.

Vandaag was mijn laatste slechte dag, ik was bij mijn oma dus dan weet je het wel.
Ik heb het boek nog niet gekocht, dat wil ik nog wel gaan doen. Morgen begin ik wel met het eten uit die families wat op die site staat.

Oh ja, ik wil de beginpost nog wel aanpassen, maar ik ben nu nog niet thuis.
Misschien is het ook leuk als iedereen wat over zichzelf vertelt

Ik heb het boek toevallig vandaag besteld, dus ben benieuwd. Ik ga het in ieder geval proberen.

@ Ellss Ja dat heb ik ze ook verteld. En dat het gewoon absoluut niet om het afvallen gaat, maar ze willen er niks van weten.

@FashionPizza Laat je weten of het werkt? :slightly_smiling_face:

Ik ook! Hopelijk morgen in huis en dan gelijk beginnen, maar er staat: verwacht 4 januari, grrrr :frowning_face:

Ik wil hem ook! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen? Als jullie het boek hebben willen jullie dan even je eerste indruk vertellen?
Ik heb wel het liefst dat er echt staat ochtend: milkshake bijv.
Of moet je je dieet echt zelf maken?

Ik heb hem inmiddels toch maar besteld! Ben heeeel benieuwd!

Het lijkt mij ook wel wat!
Wat een positieve reacties ook allemaal op internet.

Het enige wat ik me afvraag, bij veel diëten heb ik het idee dat je veel te weinig eet, en dan is het helemaal niet gezond om daarnaast ook veel te gaan sporten. Ik wil ook meer gaan sporten dus dan is het wel belangrijk dat je voldoende voedingsstoffen binnen krijgt om dat vol te houden, right? Is dit dieet/de lifestyle daar geschikt voor?

Aan de reacties op het internet te zien is het wel heel erg geschikt, omdat je volgens hen heel veel mag eten!

Ik heb het boek ook besteld ! Ik wacht in volle spanning tot het hier toekomt en dan begin ik eraan :grinning:

Ik ga maandag even naar de bruna denk ik, kijken of het boek daar is. Anders bestel ik het.

Ja ik zag het, maar ik had ook een paar pagina’s gezien met hoe je dag er dan uitziet, wat prima te doen is, alleen als ontbijt mag je dan bijv. maar 1 schaaltje yoghurt en een banaan, dat vind ik best weinig, want ik eet altijd 2 broodjes 's morgens

Ja ik heb precies hetzelfde met mijn moeder. :’) Ze zegt de hele tijd dat ik gezond moet eten, maar zodra ik dan een dieet of een bepaald boek wil aanschaffen, is dat ineens niet goed want dan ga ik straks weer ‘dom doen met eten’ zoals ze zei :’)

Mijn moeder doet zelf dom met eten, dus die mag niks zeggen :") en ik denk dat als ik eenmaal dat boek heb en die menu’s ga volgen, dat ze even hard mee gaat doen met me. Nouja wel prima, want we moeten allebei opnieuw leren eten…

Ik denk dat die 2 broodjes ook wel moeten kunnen. Natuurlijk weet ik dit niet zeker omdat ik het boek nog niet heb. Maar je kan het vast wel een beetje aan je zelf aanpassen.