Het Blok

hallo!
ik volg nu al een paar weken het blok en vroeg me af of er meer girlsceners zijn die dit programma volgen! en wie is je favoriete koppel?
x

zoekfunctie gebruikt maar dat zijn topics over de vorige seizoenen en al zo’n 3/4 jaar oud

ik volg het ook wel een beetje. Ik weet niet echt voor wie ik ben maar sowieso niet voor Monique en Maarten :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja!! Ik vind het echt een geweldig programma, maar dit seizoen heb ik niet echt een favoriet ofzo… qua inrichting vind ik Monique & Maarten en Martine & Dennis. Petra en Oene, zijn wel creatief, maar dat is niet echt mijn ding, en ik vind de inrichting van Miek & Nienke ook niet mooi… Mijn favorieten zijn dan toch Martine en Dennis.,.

Miek & Nienke denk ik, maar daar heb ik niet echt een reden voor. Zij lijken me gewoon de leukste mensen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Martine en Dennis, echt wel. Die vervelende Monique en Maarten ben ik echt zat! en wat was de inrichting van de woonkamer saaai en leeg.

omg ja idd… alsof ze er bijna niks aan gedaan hadden -.-

maar ik weet niet zo goed wie mijn favorieten zijn… vind die 2 meiden af en toe nogal irritant xD

Die twee meiden vind ik echt geweldig.

Die presentator is de schoonvader van een collega van me :'D

Heb het één keer gezien dus kan niet echt zeggen voor welk koppel ik ben.

wat een kutfinale -.-
waarom hebben ze dit jaar geen veiling gedaan? dat was altijd veel spannender