Het (bij)baantjes topic!

Hi iedereen!

Waarschijnlijk zijn er al 100 topics over baantjes maar ik niet echt een recente, dus vandaar dat ik er een open.
Ik word over een maandje 15 jaar en dan mag ik (eindelijk!) een niet-krantenwijk-bijbaantje zoeken. Ik vroeg me af wat voor (bij)baantjes jullie hebben. Zijn jullie er tevreden over? Wat verdienen jullie ongeveer (als ik zo vrij mag zijn :p)? En waar werken jullie?

Xxx

ik wil ookeen baantje en wil werken bij de etos of kruidvat maar ik heb gehoord dat je daar niet zoveel verdient als bij een supermarkt…
dat vind ik wel jammer maar weet niet zeker of dt zo is zijn er mense hier die in een kuidvat of etos werke en hoeveel krijgen jullie per uur?

XOX

ik heb al vanaf m’n 14e een bijbaantje
maar wel zwart, geregelt via m’n vader
en ik werk in een meubelzaak, koffie zetten en broodjes enzo
meer vervelen dus.
maar ik krijg 5 euro per uur dus ga er niet weg
x

dt vind ik wel goed betaald ik zou er ook niet weggaan :stuck_out_tongue:

ik werk in een winkel en het is leeftijdsafhankelijk wat je verdient, maar volgens mij verdien je in een supermarkt wel meer dan een winkel. maar zelf vind ik een winkel leuker dan een supermarkt/whatever

idd dt heb ik ook supemarkt wil ik gewoon niet het is daar soms zo druk enoo en ik heb liever een winkel met waar ik ook korting kan krijgen op producten enzoo dus voordeel hebbe:P

spirigirly in welke winkel en hoeveel verdien je als ik vrage mag? :slightly_smiling_face:

Ik werk in de keuken van een café/restaurant, als keukenhulp. Ik vind het nu niet meer leuk, maar dat komt mede door mijn baas en de sfeer op mn werk, niet door het werk zelf, dat is namelijk heel leuk! ik verdien 2,97 per uur, ben 15 jaar. Ik ben hier gekomen door als afwasser daar te beginnen, en toen vroegen ze of ik in de keuken wilde komen. Veel succes met je baantje!

wauw! dat is wel weinig wat je verdient :zipper_mouth_face: als ik jou was zou ik in een winkel ofzo werke veeel leuker en verdient beter :

Ik heb een vaste baan , in een kapsalon.
Maar ik ben 21…

[i]ik werk in een kleine shoarma tent. ( hahaha)
ik snij groente, en was af.
en neem de telefoon op voor de bestellingen.

ik krijg 4 euro per uur.
en dat is goed verdiend, want ik ben 15 jaar.
dus ik ga er ook niet weg ;p
[/i]

dat is idd goed verdiend voo 15 jaar :slightly_smiling_face: zelfs in de supermarkt betale ze minder

daarom, en ik vind het niet het leukste werk.
want ik zou liever iets anders willen doen.
bijvoorbeeld in de winkel.
maar dan betalen ze weer minder.

Ik ben nu 18, en werk als serveerster in een restaurant. In de horeca verdien
je geen bergen, ik zit nu rond de 4 euro. Je zou als afwasser kunnen beginnen want je moet persee 16 zijn voor serveerster (wegens alcohol verkoop).

Succes!

sorry voor de late reactie maar ik werk in de body shop en geen idee wat ik per uur verdien maar per maand rond de 250 euro (ik werk de donderdagavond en de zaterdag)

ik werk in de snackbar! is niet erg goed betaald… maar 4 per uur ben 17… maar t is wel superleuk! wel druk soms maar leuk contact met bargasten enzoo:D dus bevalt me wel

ik werk in een kledingwinkel verdien maar .3.25 per uur en bn 17.
is helemaal niet veel

Ik werk al sinds me 14e bij een restaurant als serveerster.
Ik ben daar terrecht gekomen via een vriendin.
Eigenlijk mag ik dat natuurlijk nog niet maar omdat ze in serveerster nood zaten mocht ik er bij.
Het is wel erg zwaar werk, maar ook heel leuk en leerzaam.

Ik krijg 3 euro per uur.
En als ik 15 word, 3,75

Ik werk op de kermis. En krijg 30 euro per dag.

Ik werk bij de Albert Heijn en ben 16, ik verdien 3,25 ( jaja topsalaris :pensive: ) AH staat ook bekend om kinderarbeid, de lidtekens staat sirieus op mijn handen van het vullen. niet egt een aanrader