Mijn vraag is hoeveel meiden er nou eigenlijk een beste vriendin hebben. Dus waar je echt alles mee samen doet en waar je alles aan kan vertellen? Ik zelf heb er geen 1 en dat vind ik echt heel jammer! En waardoor heb je elkaar dan leren kennen? Je kan hier natuurlijk ook vertellen hoe blij je met je beste vriendin is.
UUUUPPPP(a)
ik heb/had een beste vriendin waarmee ik alles samen deed, we zaten bij elkaar in de klasen zaten elke les naast elkaar. maar op een gegeven moment werden we een beetje gek van eachother en nu zit ze ook in een andere klas (ander niveau) t is wel beter zo, we zien elkaar minder en dat is jammer maar anders zaten we zo op elkaars lip.
Ik heb er 2.
Aan hun vertel ik echt álles, ze weten alles over me.
Het is echt goed om bij iemand kwijt te kunnen hoe je je voelt of als je niet meer weet wat je moet doen.
Ik ben echt zo blij met ze, ik kan geen betere wensen, we doen echt de gekste dingen samen (en dan ook écht gek).
Ik heb ook nog me 3 zussen waar ik veel aan vertel, maar vriendinnen zijn toch anders.
O dat is wel jammer. Maar als jij denkt dat het beter is is het goed toch.
Ik weet niet hoe het is om een zus te hebben dus ik weet ook niet of het anders is dan met vriendinnen maar het lijkt me wel logisch. En waar kennen jullie elkaar van?
Ik heb er geen, vind ik. Ik wil dr geen. Je krijgt daar alleen maar meer gezeik mee.
Ja, al 3 jaar. Ookal groeien we een beetje uit elkaar de laatste tijd
(we verschillen steeds vaker van mening, luisteren minder naar elkaar enzo)
heb er 2 en ben echt helemaal blij met ze
ken ze al 13 en 6 jaar dus ken echt door en door
ik heb 4 bf’s. maar mijn echte beste vriendin, die ook nog is voor ever is, is mijn broer (L) (A) haha want die kent mij het allerbest en daar praat ik nog het meest mee van iedereen. En onze relatie is voor ever, i know it for sure!
Ik had een beste vriendin. Maar we zijn zo’n beetje uit elkaar gegroeid. Ze deed vorig jaar anders niveau, en is nu naar een andere school. We praten nauwelijks nog, en als ik tegen haar praat op msn ofzo reageert ze bijna niet. Met een andere goede vriendin, precies hetzelfde verhaal. Ik vind niet dat het allemaal van mijn kant af moet komen, dan hoeft het van mij ook niet. Nou heb ik ook nog wel vriendinnen op school, maar dat is niet echt close. Als ik nou problemen heb ga ik naar mijn vriendje toe
ik heb er 1, want ik vind persoonlijk dat er maar een persoon de beste is.
we hebben elkaar ontmoet met scouting, ja loom ikweet, maar als ik er nooit op gegaan was heb ik haar nooit ontmoet. nu ben ik verhuist naar noorwegen en zij woont nog steeds in nederland, ik deed alles samen met haar en was elke zaterdag bij haar, we deelde alles , maar dat is veranderd nu natuurlijk. het gekke is dat onze band sterker is geworden, ik ben nu nog steeds haar nummer 1 en zij de mijne. we missen elkaar en via internet praten we nonstop. – het is alleen deniselse.
Ik heb een vriendin en die weet echt álles, hoe ik me voel en wat ik meemaak. Dan heb ik nog een groepje van 4, we doen praktisch alles samen op school en daarbuiten.
Oh en mijn zus!
je weet nooit of het voor altijd is. Daar ben ik nu wel achter.
Ik vind het echt geweldig dat dit topic boven het “echte vriendinnen bestaan niet” topic staat X)
Nu niet meer
ik heb 2 beste vriendinnen…
De ene ken ik al sinds het 1ste kleuter maar ze is nu heel veel veranderd sinds vorig jaar en ik vertel haar niet alles meer omdat ik weet dat ze het zou doorvertellen :s maar ik heb altijd super veel plezier met haar!
Dan heb ik nog een andere beste vriendin die ik vorig schooljaar heb leren kennen… aan haar kan ik wel alles vertellen, ik kan ze echt vertrouwen! Alleen is het stom dat ze zo ver woont ik zie ze enkel op school en heeeel soms in de vakantie …
Op dit moment kan ze dus doodvallen.
^ Waarom dat ?