Het beste serum.

Ik wil graag een serum kopen voor het fohnen wat ik merk dat de hitte met haar echt uitput. Dus wou ik aan jullie meiden vragen welke serum jullie het beste vinden en hoe duur die serum dan is. Ik wil graag een serum die ik voor het stylen en fohnen kan gebruiken, weet niet of dat wat uitmaakt kwa wat je het beste kan kiezen.

xxx voor de mensen die me advies willen geven XD

ik heb die van biosilk bij de douglas gehaald
was wel duur, rond de 20 euro ofzo

hoeveel ml zit er in? (kan ik het een beetje vergelijken of ze een beetje waard zijn kwa inhoud voor de prijs)

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/158334.jpg

niet dat dit serum is ofzo :smirk:

nou ik heb er dus 2

• biosilk; style; thermal shield. Spray protecteur thermique (350 ml)
    dit is een sprayfles

• biosilk; silk; silk therapy; cure soyeuse (50 ml)
    bij deze is 5 tot 10 druppels voldoende voor je HELE haar, dus hier doe je ENOOOOORM lang mee :grinning:

de 1e is voor de hitte bescherming (van stijltangen tot fohn)
en de 2e is voor na het gestijld/gekruld/gefohnd te hebben, dan krijg je SUPPPEEERGLAD (ik overdrijf ECHT niet! ) super glanzend, zacht, soepel haar! dus de 2e is vooral een enorme aanrader !

let wel op ze kosten bij elkaar best veel geld!, maar ik vind t zeker waard

ik zweer het bij biosilk
50ml voor 17 euro ofzo misschien beetje duur maar hij werkt zoooo goed en je doet er echt heel erg lang mee!

jij doet die toch oook ná dat je je haar hebt gestijld?

ik stijl mijn haar eigenlijk bijna nooit maar ik doe het op handdoekdroog haar en dan fohnen

op het flesje staat dat je het zowel op nat als droog haar kunt gebruiken dus het is maar wat je zelf het liefst wilt

maar die kleine fles van 50 ml met die druppels is toch niet om te beschermen tegen hitte?
die is gwn om t een mooi resultaat te geven nadat je je haar hebt gedaan (dus gefohnd, gestijld of gekruld, of niks )

frizz ease thermal protectoin = nu 4,20 korting bij kruidvat!

en natuurlijk de biosilk.
*De beste serum

ik heb silk infusion (ofzo) van Chi. en die is echt super fijn! maar wel behoorlijk duur; iets van 20 euro.

duppelpost

t biosilk serum is geweldig, ik heb m nu al bijna een halfjaar, en er is ongeveer 1 cm uit, en ikheb heel dik haar, alleen tis niet om je haar tegen hitte te beschermen, tis om je haar te laten glanzen en te verzorgen na het stijlen/fohnen/krullen. als je je haar wil beschermen moet je een soort creme achtig iets kopen of een spray, ik gebruik van wella new wave, en die vind ik zelf erg fijn (:

CHI, kan je bij de meeste kappers wel halen

ja dat dacht ik ook al, want die vrouw van de douglas had me nog zo’n spray meegegeven omdat die serum dus alleen voor de glans enzo was en niet om te beschermen tegen hitte
ik heb de spray van biosilk tegen hitte

maar toen k m had gekocht en ik kwam thuis, kwam ik erachter dat mn pompje kapot is, dus t lekt iedere keeer als ik spuit :frowning_face:

meest geweldige uitvinding ooit, beter dan dure biosilk en bij alle (surinaamse/hindoestaanse) toko’s te krijgen:

van het merk fantasia hebben ze verschillende serums, ik gebruik inmiddels 5 jaar OLIVE MOISTURIZING SHINE SERUM. zit veel in → 178 ml…works great!!! voor 7 a 8 euro. Ik heb heel lang haar maar doe er ontzettend lang mee. Ik krijg altijd complimenten over mijn haar.
http://www.cosmopinie.nl/…turizing_shine_serum.html
hij geeft ook hittebescherming: “protects hair from damage caused by heat appliances, the sun’s rays and the environment”
op die site is hij duur, toko goedkoper :wink: good luck!

kijk, biosilk beweert ook dat ie beschermt tegen hitte, maar er bestaan gewoon geen serums die tegen hitte beschermen, of dat op de verpakking staat of niet, want de formule is gewoon heel anders. :wink:

Nou ja zoals iedereen al zegt Biosilk :grinning:
Ik heb het eigenlijk pas heel laat ontdekt toen ik mijn Chistijltang ging kopen bij de kapper maar wat een geweldig spul is dat, mijn haar is nog nooit zo mooi geweest :hugs:

Ik heb zelf ‘Affix pearl drops’ dat zit in een wit/crèmeig glanzend flesje. Het is ongeveer 8/9 euro en is eigenlijk precies hetzelfde als Biosilk en Chi silk enzo. Want die hadden wij ook voorheen, maar is toch wel duur elke keer.