Hee,
Ik heb maar een paar hakken, en die zitten verschrikkelijk. Ze waren ook maar 10 euro.
Nu wil ik budget hakken (onder de 60 euro) die wel fijn zitten, voor een avond dansen.
Weet iemand een goed merk en leuk merk? Zijn de hakken van de H&M bijvoorbeeld fijn?
Sorry als er al zo een topic is!
Ligt echt compleeet aan t model…
Over het algemeen lopen hakken met een plateau het fijnst en hoe dikker de hak hoe makkelijker ze lopen.
De juiste maat vinden is gewoon heel belangrijk en dat verschilt bij iedereen en kan zelfs binnen een merk nog verschillen.
Als een paar hakken wilt die goed lopen zou ik absoluut niet naar H&M of Zara oid gaan. Niets mis met hun schoenen hoor maar vaak zijn het niet de beste kwaliteit schoenen en zeker met hakken is dat vervelend. Ga naar een goede schoenen winkel waar (omoda, sascha, dolcis, manfield oid) en ga voor een paar hakken van echt leer, kijk ook goed naar de hoogte en dikte van de hak. En of de randjes niet snijden in je huid.
Ik raad dansen op hakken af.
haha met gala heb ik altijd het gevoel alsof m’n voeten afsterven.
Als je wilt dansen op hakken, zou ik inderdaad sleehakken nemen, en dan gewoon niet al te hoog.
Verder ben ik altijd prima tevreden over pumps van Tamaris, ze hebben op dit moment ook hele leuke pumps, voor 40 tot 60 euro kun je die er wel voor kopen. Ik had zelf een paar mooie roze pumps voor 39,95 hier bij de plaatselijke schoenenwinkel in m’n dorp
^Jep, Tamaris zit altijd als gegoten!
Heb onwijs gave sleehaken van 14 cm. Waren maar €12,50 maar ik kan er zo een dag op lopen… kwalitatief ook nog helemaal geen beschadigen ofzo.
SuperTrash
Maar eh, ja h&m hakken zijn vaak best fijn.
Ik vind H&M hakken dus echt crap voor mijn voeten :’) Het gaat om de pasvorm, hakhoogte, hakvorm, of er een plateau onder zit of niet… De fijnste hakken die ik nu heb waren 10 euro, maar dat komt door de pasvorm die toevallig precies goed is. Ik wil nog investeren in een paar hakken met die pasvorm maar dan van leer, dat zit nog comfortabeler.
Maar uit ervaring kan ik je aanraden dat een avond dansen op geen enkel paar hakken comfortabel is.
Ik heb best wel wat hakken van Van Haren die goed zitten
Mijn béste hakken zijn van Tamaris… nu heb ik al een jaar deze (http://4.assets.torfs.be/products/133432/zwarte-tamaris-pump-voor-1500x1600-1372291201.jpg) en die zijn nog steeds als nieuw, zitten supergoed! echt aan te raden, waren volgens mij 45 tot 50 euro
Tamaris is zeker heel erg fijn! En Graceland vind ik ook lekker zitten!
Ik heb dus totaal geen probleem met de hakken van H&M maar okay
mango!!!
invito