Het beste idee van Nederland

Hallo meiden,

Ik ben echt een oenemeloen, maar ik zit helemaal vast! Ik moet een goede oplossing verzinnen voor een alledaags probleem. Het is in principe een opdracht gebaseerd op ‘Het beste idee van Nederland’.

Dus ladies:

Welke alledaagse problemen hebben jullie? Dan kan ik er iets op verzinnen!

Of heeft iemand een goed idee?

Thanksssss!

PS: Ik weet dat er OOIT een topic is aangemaakt, maar we zijn drie jaar verder en ik neem aan dat er nieuwe problemen zijn ontstaan in ons leven.

Dat ik nat word op de fiets als het regent

Nee ik weet niks haha

Hmm, ja heb ik ook al over nagedacht, maar er is al lange tijd geleden een paraplu voor op de fiets uitgevonden…

Zilvervisjes :hammer:

Zilvervisjes?

http://www.zilvervisjesbestrijden-info.nl Haha.

up

Weet ik, maar t werkt niet XD Ik kan niet alle plinten op mn kamer dichtmaken. Heb al een vochtvreter staan…
Ik word er gek van. :stuck_out_tongue: Elke avond voor ik ga slapen ben ik eerst op jacht naar die beesten.

• Dat je foto’s kan maken met je ogen.
  • Dat er een chip komt die je in je hoofd kan duwen (zonder dat het pijn doet of er een gat in je hoofd zit) en dat je dan alles kan onthouden.

Oke nee deze 2 zijn onmogelijk.

Maar dat er een borstel komt zónder dat je krullen/slag pluizen en je haar ook nog een heel mooi stijl wordt, hoef ik niet elke dag te stijlen.
En energy drink smaak voor de waterpijp lijkt me ook handig (en lekker). :’)

Dat het snoer van mijn oordopjes ALTIJD in de knoop zit, grr.

Maar goed daar zal vast ook al een oplossing voor zijn bedacht.

Never mind want die waterpijp is trouwens geen dagelijks probleem.

Oliviander ja! Die is er. Taco heet het! En er zijn er nog wel meer!

Ik ga een bank doen voor in de bushokjes die je kan omdraaien zodat je niet op een natte plek hoeft te zitten na de regen.

Maar de meeste bushokjes zijn overdekt, dus worden de zitplaatsen ook niet nat. :wink:

Ik zou wel graag een oplossing willen zien voor het altijd moeite hebben met uit bed komen, haha.

Dat de stofzuiger altijd omvalt als ik hem ergens wil neerzetten, dat is zooo irritant :hammer:

Ik heb een doorzichtige paraplu! Ideaal met fietsen je kunt er doorheen kijken en je haar en make-up zit gewoon nog als je op je plaats van bestemming aankomt. En je fiets niet tegen en auto omdat je hem niet zag! (:

die bestaat geloof ik al…
zelf vind ik het heel vervelend dat mn hele mes vol zit als in de onderste laag nutella uit de pot probeer te halen, dat de vuilniszak altijd scheurt en dat als ik de kat borstel de haren overal in het rond vliegen (dus een soort stofzuiger met een borstel er aan vast ofzo?) ← ik weet verder niet of hier al iets op uitgevonden is…

Maar de regen regent naar binnen