Het beste idee van de Klas! ( welk product moet ik kiezen? )

plastictassen drager
Je doet een band door de handvaten van de plastictassen, deze maak je vast met een klittenband.
Deze band is heel lang, zo dat je hem ook om je schouder kunt doen.
Zo hoef je de plastictassen niet allemaal vast te houden.
Je kunt ze nu gewoon met een schouderband dragen.
Het is handig voor het winkelen.

Als je winkelt moet je allemaal tassen dragen en dit is niet echt handig, omdat je niks kunt pakken.
Er bestaat wel een tassendrager die je in de hand kunt vast houden.
Maar volgens ons is dit ook niet handig, omdat je, je handen niet vrij hebt.
Dit product is voor iedereen die winkelt handig.
Daarom is onze doelgroep winkelende mensen.

Onze tassendrager is niet duur, ongeveer maar 2/3 euro.
Zo kopen de mensen de tassendrager snel.
We vertellen ze dat het echt handig is voor het winkelen.

make-up berger
Een soort rond blok met gaatjes waarin je al je make-up kunt doen zodat je niet alles door elkaar hebt en alles bij elkaar. Elke soort make-up heeft een eigen hoekje.
Dit product is bedoeld voor vrouwen en meisjes die make-up gebruiken.
De doelgroep kun je benaderen door er veel reclame voor te maken en bijvoorbeeld folders bij een make-up afdeling in een winkel te leggen. De prijs van dit product ligt ongeveer bij de 15 euro. De afzet is denk ik ongeveer 5.

Elastiekjeshouder
‘sMorgens sta je soms als meisje zijnde in de badkamer uren te zoeken naar een elastiekje voor in het haar. Daarom hadden wij bedacht de elastiekjeshouder.
Je hebt dan al je elastiekjes bij elkaar. De doelgroep is meisjes en vrouwen die ook altijd hun elastiekjes kwijt zijn. De doelgroep is te benaderen door veel reclame er van te maken. Een redelijke prijs voor dit product ligt ongeveer bij 5 euro.

Welke van deze producten moeten we kiezen?
We moeten deze producten ook aan de ondernemer laten zien.

ik vind die make-up opberger heel handig, alleen wel heel duur… dat haarelastiekjes ding is niet echt nodig, kun je ook maken van een kartonnetje. en dat plastic zakken ding is ook niet echt handig… en je raakt het snel kwijt denk ik.
vat dit maar op als een upje :stuck_out_tongue:

de prijs van de 2 laatste vind ik vrij hoog liggen
ik zou dus voor de eerste gaan; als je ze in verschillende printjes zou
verkopen. Maar ja, lijkt me er weer lomp uit zien… hm

Ik vind de 2e een leuk idee , misschien wel wat te duur .

Owja de prijs is trouwens niet echt hoor ;P, want we moesten even snel wat invullen omdat we het vandaag inleveren moesten.
Alleen we wisten nog niet welke we zouden kiezen.
Het moet trouwens wel een niet bestaan product zijn & ik weet niet of die 2e al bestaat?

eerste bestaat al.

De eerste is geloof ik zelfs gekozen tot beste idee van nederland in het gelijknaamige programma, als je dit gaat verkopen dan is het plagiaat.

Die 2de snap ik niet, een rondje voor je make-kup? is dat niet gewoon een make-up doos?

die derde vind ik overbodig, ik heb gewoon een la met mn stiekjes, en wss vergeet de stiekjes terug te hangen.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Jaa ik weet dat het bij het beste idee van Nederland was.
Maar nu weet ik niet of je die ook over je schouders kon doen.
want dat kon ik nergens vinden.

2e is gewoon een houten rondje met allemaal soorten maten gaten waar je de Mascara in kan Doen of je lipgloss of oogpotlood… voor de oogpotlood is dan bijv. weer een kleinere maat.

Ik gebruik zelf geen elastiekjes, maar mijn vriendin had dat bedacht, want zij zit met het probleem dat ze altijd kwijt raken (A)

Maar het hoeft ook niet echt te werken ofzo.
Je moet het maken en het moet niet bestaan en we moeten het presenteren aan Mensen. op school enz.

Die eerste lijkt me niet echt handig, die tweede lijkt me wel een goed idee, en die derde lijkt me ook niet echt handig je bent je elastiekjes namelijk altijd kwijt omdat je ze niet op een vaste plaats legt… Dus ik zou ze eigenlijk ook nooit dan daarop doen, dus ze alsnog altijd kwijt zijn :angel:

2de

:rainbow_flag:

Ik vind de prijs van het 2e idee helemaal niet hoog…

2e misschien in een rondje soort rekje? en dan in he tmidden een gat voor kwasten

Ik ben aaaaaaaltijd mijn elastiekjes kwijt. 3, 3, 3 !!

De meesten vinden 2 het best!
Volgens mij is die wel moeilijk om te maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

de 1e!

eerste

2e. :3

Nouh, ik ben altijd m’n elastiekjes kwijt.
maar een elastiekhouder? uhm, nee.
Ik vind die tweede, of eerste. :stuck_out_tongue: