Het bed kraakt.. Help!

Haay meiden, ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Mijn vriend en ik willen graag met elkaar naar bed.
Omdat we het voor t eerst zullen doen willen we dat het in alle rust gebeurt en niet de kans lopen dat we betrapt worden.
Er is alleen 1 groot probleem…
Mijn bed kraakt echt enorm… als wij gewoon liggen te knuffelen kan je het in de kamer ernaast al een beetje horen.
hebben jullie tips?

xx

Matras op de grond leggen misschien

-

Wacht tot je een keer alleen thuis bent, of als hij alleen thuis is?

Op de grond gaan liggen, of niet te wilde seks hebben, of gewoon schijt hebben aan je ouders ;p

Hoe knuffelen jullie dan wel niet :'D
Nee even serieus: Als je het toch in alle rust wil doen zou ik gewoon wachten tot jullie een keer alleen thuis zijn, lijkt me toch chiller

-

Dankjulliee!!, ik heb veel aan de tips:)
ik ga eens met hem overleggen;p

haha doet me denken aan mijn bed, maar als mn bed kraakt hoor je mij weer: ssssssssssssst

haha, ik doe precies het zelfde als ie weer te druk knuffelt.
Maar hij gaat dan gwn door;P hij is best een plagerd

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lwyx58oyUQ1r6qg0co1_250.gif

haha bij ons is t andersom, ik plaag hem vaker! :grinning:

Haha ik heb dat ook met mijn bed, dat is echt zoooo irritant. Maar m’n ouders willen geen nieuwe voor me kopen en zelf kopen is ook zo duur :’)

tegen de muur aan staan ? op je bureau stoel ?
xD

Eigenlijk is de oplossing best simpel…: Doe het niet op je bed xD of plan b: Koop een nieuw bed xD ( dat is natuurlijk wel wat duurder)
Dan heb je nog 2 oplossingen en die waren al genoemd… Doe het niet of doe het bij hem thuis…

ik heb dat ook met mijn bed XD.
toen ik er samen met mijn ex alleen maar op lag en we bewogen een beetje hoorde je het al beneden kraken.

boeie.
en anders doe je het toch bij hem :grinning:?
of als niemand thuis is

Een tapijt onder de poten leggen?

Als er niemand thuis is doen