Het Beautiful Creatures topic

Dag lieve meiden,

28 februari is het zover, dan komt de film Beautiful Creatures uit!
Dit is waar, volgens Pathé, de film over gaat:

‘Beautiful Creatures is een bovennatuurlijk drama dat draait om een tiener en een nieuw mysterieus meisje in een klein dorpje in South Carolina, die samen een eeuwenoud geheim ontdekken over allebei hun families’

[i]Er was een meisje. Er was een vloek. En er was een graf. In het rustige dorpje Gatlin gebeurt nooit iets verrassends. Ethan Wate is dan ook vastbesloten om na school zo snel mogelijk het dorp te verlaten.

Totdat de mysterieuze Lena in Gatlin komt wonen. Ethan voelt zich op een bijzondere manier tot haar aangetrokken en ondanks dat iedereen waarschuwt uit haar buurt te blijven, worden ze verliefd. Samen ontdekken ze al snel dat duistere geheimen hun families binden.

Beautiful Creatures is gebaseerd op het gelijknamige eerste boek uit de best-selling serie van Kim Garcia en Margaret Stohl.[/i]

De trailer:

Ben jij ook zo nieuwsgierig? Volg dit topic dan op de voet! Voor degene die de boeken hebben gelezen, jullie zijn ook welkom, alleen voorkom wel spoilers, tenzij dit duidelijk is aangegeven!

dit boek staan nog op mijn to-read lijstje

Ik ga naar de film zodra die uit komt! :slightly_smiling_face:

Mensen zeggen dat dit een beetje zelfde soort gaat worden als Twilight. Maar goed, die films zijn niet te vergelijken, want alles heeft een ander verhaal.

Ik wil er ook erg graag naar toe :smiley:

Zijn de boeken ook in het Nederlands vertaalt Shellie?

En tja, een topic moest nog komen. Maar gezien ik ook die hard Twilightfan ben x’D

Ik wacht al zolang op deze film!
Het boek moet ik maar reserveren aangezien die er steeds niet is >:C
Maar ik ben benieuwd ! :grinning:

Ik kan een Engels, vandaar dus xD.

Meh, ik kan de eBooks niet downloaden :frowning_face:

uppie

Ik vind de trailer echt gaaf, wil hem graag zien.

Ik wil deze boeken echt graag lezen, ze lijken me echt tof!

Aaaaah ik wil er zo graag heen! :grinning:

Het boek staat mooi te wezen op mijn boekenplank. Als ik mijn current boek uit heb, ga ik daar eindelijk aan beginnen!

ik ga erheen als ie er is met 2 vrienden, ben een echte Twihard dus ben ook hier heeeel erg benieuwd naar, de boeken staan nog op mn to-read lijst, ben op dit moment in een andere serie bezig, maar ik heb een vraag, als ik de boeken koop, zal ik dan de eerste nemen met de gewone cover waar betoverd op staat of de filmcover met beautiful creatures erop? De rest van de boeken is wel gewone cover, duss what should I do?

Als je het zo leest, lijkt het precies hetzelfde als Twilight, maar ben er toch wel benieuwd naar. (:

Okee dankjewel! Denk dat dat inderdaad het leukste is, het is toch betoverd, vervloekt, chaos?

ik heb m inderdaad in geen 1 boekwinkel gezien, zelf bol.com niet, de andere wel, komt ie nog wel weer of niet?

ik hoop snel, ik moet hem echt hebben!

daar moet je toch een ereader voor hebben?