Het baal-topic

Ik heb geen idee of er al iets in deze trant bestaat, maar ik vind wel dat ook hier een topic voor moet zijn.

Ik ben zelf echt een baal dag. M’n zus is naar Indonesie gegaan vandaag voor haar studie en ik heb haar al maanden niet gesproken, mijn ouders doen of hun neus bloed, m’n vriend heeft dingen achter m’n rug om gedaan en verzwegen (Nee, hij is niet vreemdgegaan, maar gewoon iets wat ik niet leuk vind heeft hij gedaan), gad-ver-dam-me!

Waar baal jij van?

Zet het in het baal-topic!

Dat ik maandag op school weer zo’n gesprek heb met de schooldokter.

Dit topic bestaat al.
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/waar-zit-je-mee-lucht-je-hart-238153.0.html
Volgende keer graag eerst even de zoekfunctie gebruiken.

Het gaat zo slecht de laatste tijden. Alles achter elkaar, maar na regen komt zonneschijn!

Oh ik dacht dat het een ‘ik baal van’-topic zou worden.

Maargoed: Ik baal ervan dat ik dat Will And the People concert vergeten ben. Het was supergoedkoop en dichtbij en leuk. Muh :frowning_face:

Ik vond dat dat ook positief kon zijn. En dit is echt waarvan je baalt. Maar sorry anders hiervoor.

Dat wilde ik ook. Aangezien je gewoon heel vaak baalt. Bijv. als je NET de tram mist!

Je kunt daar net zo goed je negatieve ei kwijt.
Anders zijn er nog altijd alle andere topics met hetzelfde doel:

• Praat tegen jezelf
  • Wat wil je nu echt even kwijt
  • WTF moment van de dag

Enzovoort, enzovoort, enzovoort…

Sorry dan. :slightly_smiling_face:

Ik vind deze eigenlijk wel ‘anders’ dan de rest hoor. In de rest hangt er vaak al een soort ‘halve slow,’ en ‘WTF moment van de dag’ is niet echt over balen.

Ik baal ervan dat ik nooit eerder heb gezien dat het leven leuk is, maar aan de andere kant ben ik juist blij dat ik het nu wel zie!

Vond ik dus ook. Aangezien je meestal nu ook begint met Ik baal ervan dat.

Good girl. Keep believing! <3

Ik baal er van dat ik mijn best niet meer kan doen en dat alles bij mij mislukt.

Dat voorkom je niet.
Dat is binnen de kortste keren hier ook.
Neemt niet weg dat het doel van de topics hetzelfde is, en deze daarmee dubbel is.

Zolang je in jezelf blijft geloven, kun je alles. Je kunt alles bereiken, zolang je het wil!

Maar waarom laat je dit niet gewoon over aan de mensen die hiervoor zijn??

Ik baal dat ik mijn hele vrijdag heb zitten leren (ja, serieus), en het nu al weer bijna zeven uur is.

Ik baal er van dat ik zometeen weer naar bigband moet terwijl ik gewoon lekker in bed wil kruipen