Het awesome fangirl about Arctic Monkeys(+ alle samenhang(ook Miles Kane))topic

Hee ik ga ook :grinning:

True, true! Rock Werchter komen ook hele toffe dingen, maar ik wou toch wel erg graag Arctic Monkeys eens live zien… Flauw dat ze ook niet even naar Werchter kunnen heheh!
Hopelijk doen ze over tijdje ook weer een concert in Nederland!

Nice! Ik ga BKS zeker in de gaten houden voor volgend jaar :slightly_smiling_face: als het zo door gaat, kan het nog wel eens een erg vet festival worden. Lowlands is altijd zo moeilijk snel uitverkocht. En valt ook erg tegen dit jaar vind ik…

Ik hoop echt dat ik volgend jaar naar Rock Werchter of BKS mag, maar dat zal wss nog niet mogen. En ik heb sowieso nog niemand in mijn omgeving die daarheen zou willen :c

Hmm balen! Waarom mag je niet? :\ Te jong?
En dat probleem had ik dus ook jaren met concerten en festivals, maar ben op het MBO eindelijk iemand tegen gekomen met dezelfde muziek smaak! Ik zou eerst met haar naar Rock Werchter gaan, maar gaat niet door vanwege familielid wat erg slecht is van haar…
Nu ga ik met een meisje wat ik ken van internet en al eens eerder heb gezien IRL :slightly_smiling_face:
Misschien is dat een idee, om festival/concert buddies te zoeken via bijvoorbeeld girlscene?

Vond het vorig jaar ook al tegenvallen, maar toen was het ook gewoon absurd heet. 2011 had wel een goede line-up als je het mij vraagt. (Am + Miles :grinning:)

Ik moet hier altijd zo enorm om lachen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat vinden jullie trouwens van het nieuwe album van Miles?

Ik ben nu 14, dus idd te jong helaas. Ik ga waarschijnlijk wel meeten met mensen van GS, dus misschien lost het probleem van geen festival buddy hebben zichzelf ook wel op, maar dan hangt het alleen nog van mijn ouders af. We zullen zien (:

Ohhh wat een geweldige line-up hadden ze toen inderdaad!
Fleet Foxes <3 Die hebben al eeuwen niet meer getourd :\

door dit topic haalde ik mijn kist met NME knipsels en posters weer naar bove van de goeie ouwe tijd snik snik (ik d8 mss is het nog waard om hier te posten mr het is echt… bagger dus tenzij jullie ff 2008 sferen opwille snuiven)

Erg vet en strak! Vooral gelijknamige nummer, Give Up en Taking Over :slightly_smiling_face:

Argh dat is echt rot. Misschien eerst eens voor 1 dagje naar een festival gaan, kijken hoe dat gaat en dan eventueel meerdere dagen? ^^
Maar snap je ouders ook ergens wel, zelfs mijne maken zich nu nog een beetje zorgen en ik ben al 20 hahah :’)

Waarschijnlijk wel, ze brengen als het goed is dit jaar nog een album uit en dan gaan ze waarschijnlijk ook wel weer touren. Hoop het tenminste :’)

Ik heb al te lang niet meer naar Miles geluisterd dus dat ga ik nu wel even doen shame on me.

Oh dat vind ik wel leuk, haha.
Ik heb hier nog een oud stukje uit de Hitkrant liggen waarbij twee namen zijn omgewisseld. :’)

Ja vind ik ook wel! Better Than That ook. Misschien iets té vrolijk, maar zo leuk

Haha oeps, ik ken de tekst niet helemaal uit mijn hoofd en was heel snel met de muziek aan het meetypen dus dan maak je fouten.