het au dat doet zeer topic

heee, dit is het topic waar je kwijt kunt over wat jij hebt meegemaakt hebt met jongens wat je nogal gekwetst heeft. Zelf heb ik onlangs zoiets meegemaakt en heb ook echt gemerkt dat als je steun krijgt, je dingen ook anders kunt zien. dit topic is er dan ook voor om je verhaal kwijt te kunnen, steun te zoeken ect.

Laat ik zelf dan maar het spits afbijten,

laatst ben ik weer in contact gekomen met een jongen die had ontmoet op een feest van vrienden, we begonnen te praten op fb en hij vroeg mijn nummer, we hebben daarna 2 dagen lang de hele nacht liggen smsen en whattsappen, en hij zij ook veel dingen die je niet zomaar tegen iemand zegt. Hij heeft toen ook gezegt dat hij me leuk vond en we spraken iets af voor de volgende week. Een dag later kwam ik op school en sprak een vriendin (van het feest). zij zei dat (de jongen) tegen een andere vriend had gezegt dat hij me helemaal niet leuk vond, oke hier kan ik inkomen, jongens zeggen zoiets niet zomaar, nu is mijn probleem dat sinds dat ik dat gehoort had en hij wist dat ik hem leuk vind (dat had hij ook gehoort van de andere vriend) hij helemaal niet meer met me praat of iets. Praktisch word ik gewoon genegeerd. Ik vraag me af wat ik dan moet doen, ik heb nog nooit echt iets gehad wat in de buurt van dit kwam (loner haha). Ik vraag me af of ik gewoon op de man af moet stappen en vragen of er iets mis is, of wachten tot hij iets doet
xx :flushed:

auw*
En ik denk niet dat mensen dat hier neerzetten. ER is namelijk al een topic waar ze alles over hem kwijt willen.

De titel sorry hoor…

Ik ben op speelplaats gevallen deze week, auw dat deed zeer
(true story trouwens :grinning:)

‘Au’ is wel de correcte spelling, ‘auw’ is juist fout. :’)
En idd, er is al een topic waar je alles kwijt kan, dus deze
lijkt mij nogal overbodig.

Beetje overbodig dit…

Ik had het speciaal opgezocht haha :3
http://oncyclopedia.net/wiki/Auw

Sluit dit topic eens.

toen ik de titel zag dacht ik dat het bij seks&zo hoorde…

Seriously.
Ten eerste vinden jullie elkaar leuk na 1x zien, like uhm oke
ten tweede zegt hij dingen die je niet zomaar zegt terwijl jullie pas 2 dagen praten, like uhm oke
ten derde is het duidelijk dat hij je niet leuk vindt, dus hou op met contact zoeken, dat wilt hij overduidelijk niet
ten vierde doe je alsof dit heel wat is, terwijl er praktisch niet veel aan de hand is.
Ten vijfde moet je eens leren hoe je d’s en t’s moet gebruiken qua spelling

hahaha BUUUUUUUURN

Gewoon aan hem vragen waarom hij zo doet. Als je op een jongen moet wachten om naar je toe te komen, kan dat vaak wel heel lang duren, want veel jongens durven niet zoveel. Dus : ga gewoon naar hem toe en vraag of je met 'm kunt praten en dan gewoon ernaar vragen. :sunglasses:

Waarom zou ze nog naar hem toe gaan…
Het is overduidelijk dat hij haar niet leuk vind…
betekent dus gewoon dat hij geen contact wilt

Ik ben het met je eens maar ik kan me voorstellen dat als je nog nooit iets hebt gehad wat in de buurt komt van een relatie dat je dat niet inziet, dus misschien minder bot?

Ik zou het doen om voor jezelf duidelijkheid te hebben.
Negeren betekent niet meteen dat ie geen contact wil,
maybe is er wel iets heel anders aan de hand :wink:

AU AU AU IK STOOTTE MN KLEINE TEEN DAT DEED ZEER

Google Chrome geeft juist aan dat “au” goed is. Vraag me af of 1 van de 2 met verouderde spelling werkt.

Ik had een tijdje een scharrel en we spraken vaak af enzo. Tot hij opeens zei dat hij tussen mij en een ander meisje moest kiezen, hij koos voor haar. Ik was er echt kapot van, moest zelf huilen op school, hahaha :grinning_face_with_smiling_eyes:. Ik was btw 14 en het was mijn eerste echte liefde.

Ik begon bijna te twijfelen of het misschien toch “auw” was… tot ik het artikel las:’)

“niet te verwarren met ooooooh, de internationaal erkende orgasmekreet”. HAHAHA

Overbodig topic.