heee, dit is het topic waar je kwijt kunt over wat jij hebt meegemaakt hebt met jongens wat je nogal gekwetst heeft. Zelf heb ik onlangs zoiets meegemaakt en heb ook echt gemerkt dat als je steun krijgt, je dingen ook anders kunt zien. dit topic is er dan ook voor om je verhaal kwijt te kunnen, steun te zoeken ect.
Laat ik zelf dan maar het spits afbijten,
laatst ben ik weer in contact gekomen met een jongen die had ontmoet op een feest van vrienden, we begonnen te praten op fb en hij vroeg mijn nummer, we hebben daarna 2 dagen lang de hele nacht liggen smsen en whattsappen, en hij zij ook veel dingen die je niet zomaar tegen iemand zegt. Hij heeft toen ook gezegt dat hij me leuk vond en we spraken iets af voor de volgende week. Een dag later kwam ik op school en sprak een vriendin (van het feest). zij zei dat (de jongen) tegen een andere vriend had gezegt dat hij me helemaal niet leuk vond, oke hier kan ik inkomen, jongens zeggen zoiets niet zomaar, nu is mijn probleem dat sinds dat ik dat gehoort had en hij wist dat ik hem leuk vind (dat had hij ook gehoort van de andere vriend) hij helemaal niet meer met me praat of iets. Praktisch word ik gewoon genegeerd. Ik vraag me af wat ik dan moet doen, ik heb nog nooit echt iets gehad wat in de buurt van dit kwam (loner haha). Ik vraag me af of ik gewoon op de man af moet stappen en vragen of er iets mis is, of wachten tot hij iets doet
xx